۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۲۸۳۸۷
روزهای حساس و حرف‌هایی که شاید نباید گفته شود

تب داغ خداحافظی در والیبال/ معروف‌ها از تیم ملی می‌روند؟!

تیم ملی والیبال این روزها سخت تمرین می‌کند تا در رقابت‌های انتخابی المپیک حاضر شود، اما تب خداحافظی‌ها داغ شده است.
تب داغ خداحافظی در والیبال/ معروف‌ها از تیم ملی می‌روند؟!
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران زیر نظر رائول لوزانو و خوان سیچلو خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌کند. ملی‌پوشان تمرینات سختی را انجام می‌دهند تا سرانجام بعد از ۵۲ سال رویای والیبال ایران محقق شود.

جوان و با تجربه در کنار هم و زیر نظر مربی با تجربه و المپیک دیده‌ای به نام لوزانوی آرژانتینی تمرین می‌کنند و تا شروع مسابقات انتخابی المپیک برنامه‌های فشرده‌ای دارند؛ از جمله برنامه‌های ملی‌پوشان سفر به فرانسه و برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی این کشور به عنوان قهرمان لیگ جهانی است. پس از آن هم کاروان والیبال ایران ۱۰ روز زودتر راهی ژاپن خواهد شد تا بتواند آنجا هم یک بازی دوستانه با تیم ملی لهستان انجام دهد.

از مصدومیت‌ها، حاشیه‌ها، خبرهای خوب و بد اردوی تیم ملی که بگذریم این روزها موضوع دیگری هم در حال رخ دادن است که شاید از چند جهت عجیب باشد؛ «خداحافظی ستاره‌های والیبال از تیم ملی بعد از المپیک» موضوعی است که می‌توان روی آن بحث کرد. مطرح شدن خداحافظی برخی ستاره‌ها از تیم ملی شاید در شرایطی که والیبال ایران خود را برای حضور در تورنمنت حساسی مانند انتخابی المپیک آماده می‌کند درست نباشد، چراکه ذهن ملی‌پوشان را درگیر برخی مسائل حاشیه‌ای می‌کند. از طرف دیگر نکته جالب این است که برخی از ملی‌پوشانی که حرف از خداحافظی می‌زنند هنوز سن بالایی ندارند.

فرهاد نظری‌افشار، دریافت کننده‌ای که با درخواست لوزانو، بعد از درخشش در لیگ و بعد از مدت‌ها به اردوی تیم ملی آمده بود در همان روزهای ابتدایی حضورش گفت که اگر والیبال ایران به ریو صعود کند بعد از المپیک از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد، اما شانس با وی یار نبود و پیش از خداحافظی، لوزانو بازیکنان دیگری را جایگزین وی کرد.

مهدی مهدوی، از دیگر ستاره‌های معروف و با تجربه والیبال ایران هم حرف از خداحافظی زده است. وی معتقد است که در تمام تیم های ملی پس از المپیک، نسل بازیکنان تغییر می کند و می‌گوید: صرف نظر از این موضوع هم احساس می کنم که بهتر است پس از المپیک از تیم ملی خداحافظی کنم چون جوان ها بیشتر می توانند به تیم کمک کنند.

شهرام محمودی، دیگر بازیکن معروف و تاثیرگذار تیم ملی هم تصمیم به خداحافظی گرفته است؛ تصمیمی که شاید خیلی عجیب و زود باشد. محمودی در این خصوص گفت: آرزوی هر ورزشکاری است در المپیک شرکت کند و من هم مثل بقیه دوست دارم با پیراهن تیم‌ ملی ایران بزرگترین رویداد ورزشی دنیا را تجربه کنم و بعد با والیبال ملی خداحافظی کنم. نمی‌خواهم مشکلات و سلامتی‌ام آنقدر مساله‌ساز شود که به ناچار تیم‌ملی را کنار بگذارم و فکر می‌کنم این تصمیم به موقع است.

در این بین بازیکنان دیگری هم هستند که احتمال دارد چنین تصمیمی بگیرند، اما تا کنون آن را علنی نکرده‌اند. به هر حال در گام اول باید امیدوار بود که والیبال ایران سهمیه ریو را قطعی کند و پس از آن باید منتظر ماند و دید که تغییر نسل در والیبال ملی ایران ایجاد خواهد شد یا خیر.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو آماده می کند. این رقابت‌ها از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۶:۳۶

26 Dec 2019