۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۳۴۹۵۷
کارشناس مسائل سياسي و خاورميانه در دانشگاه ها:

حساسیت بیشتر قشر دانشجو در رصد عملکرد دستگاه های دولتی

کارشناس مسائل سياسي و خاورميانه در دانشگاه ها: بیانات اخیر رهبر انقلاب ايجاد حساسيت بيشتر براي قشر فکور در رصد عملکرد دستگاه هاي دولتي خصوصاً متصديان فکر و فرهنگ است.
حساسیت بیشتر قشر دانشجو در رصد عملکرد دستگاه های دولتی
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن حسينيان کارشناس مسائل سياسي و خاورميانه در دانشگاه ها در گفتگوي اختصاصي با منطقه آزاد ضمن تبیین بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با دانشجویان گفت: قاعده در هر کلام حکيمانه اي که داراي صدر و ذيل است به اينگونه است که به منظور دريافت مقصود حقيقي متکلم و بهره مندي بهتر و کامل تر از کلام، لازم است صدر و ذيل کلام مورد دقت قرار گيرد. مفسرين در ارتباط با آيات قرآن کريم همين نکته را مورد توجه قرار مي دهند. کلام مقام معظم رهبري(حفظه الله) هم از اين قاعده مستثني نيست.


حسینیان در ادامه ابراز داشت: مخاطب کلام حضرت آقا، تمامي دانشجويان فکور، پر تلاش و انقلابي و همچنين تمامي هسته هاي فکري و عملي جهادي، فکري، فرهنگي سراسر کشور است که همه را به عنوان افسران جنگ نرم خطاب کرده و آنان را به مبارزه در ميدان جنگ نرم فرهنگي دعوت مي کند و متذکر مي شوند که؛ اگر در جايي احساس کرديد در دستگاه هاي مرکزي فکر و فرهنگ و سياست کشور دچار اختلال شده و نمي توانند درست مديريت کنند، در آن جا «آتش به اختياريد» يعني بايد خودتان تصميم بگيريد، فکر کنيد پيدا کنيد و حرکت کنيد.


این کارشناس سیاسی افزود: اين فرمايشات حضرت آقا حکايت از تکامل نيروهاي انقلابي و اعتماد ايشان به جوانان مومن و مبارز و القاء اين اعتماد و همچنين ايجاد انگيزه و القاء بيشتر روحيه انقلابي گري به آنان است. از سوي ديگر ايجاد حساسيت بيشتر براي آنان در رصد عملکرد دستگاه هاي دولتي خصوصاً متصديان فکر و فرهنگ است؛ که در حقيقت فرماندهي اين جبهه را بر عهده گرفته اند ولي متأسفانه گاهاً شاهد نقايص و معايبي در اين زمينه هستيم.


حسينيان در ادامه ابراز داشت: علاوه بر نکات فوق، ذکر اين نکته ضروريست که لزوم مبارزه در جبهه جهاد کبير اختصاص به زمان و مکان خاصي نداشته و به يک حالت اضطرار شباهت دارد که جان فرد و جان مومنين در معرض خطر قرار گرفته و اجازه چنين دفاعي را شرع مقدس و عقل سليم صادر مي کند. در حوزه جهاد فرهنگي هم که افکار و عقايد و باورهاي انقلابي و اسلامي مسلمانان بدون حد و مرز هدف دشمن قرار گرفته، ضروريست تا در اين جبهه در هر لحظه و در هر مکاني که لازم باشد، مبارزه اي آگاهانه و عالمانه خصوصاً از سوي فرهيختگان و جوانان پرشور انقلابي صورت گيرد.


وي در پايان اذعان داشت از خداي متعال براي رهبر عزيزمان حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) طلب صحت و سلامتي و عزت و عظمت روز افزون داريم.


انتهاي پيام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۰:۱۸

5 Jan 2020