۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۳۲۹۷۷
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري

زنان نبض زندگي هستند/ نقش بي بديل زنان در تحقق اقتصاد مقاومتي به عنوان مدير خانواده

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري گفت: نقش مادران و بانوان در خانواده از ابتدا با تربيت فرزندان و مديريت مصرف در خانه و الگودهي به فرزندان خود از جلوه هاي بارز اقتصاد مقاومتي است که مي تواند به تربيت نسل همسو با اين مهم منجر شود.
زنان نبض زندگي هستند/ نقش بي بديل زنان در تحقق اقتصاد مقاومتي به عنوان مدير خانواده
به گزارش جهانبین نیوز، فاطمه دوستي مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري در گفتگو با مشکات برين گفت: زنان دستهاي نامرئي هستند که در تمام مراحل انقلاب و نظام ستونهاي نگهدارنده اي بودند و نقش مهمي ايفا کردند.

دوستي تاکيد کرد: در جامعه نمي توان نيمه مکمل جامعه يعني زنان را ناديده گرفت و زنان به عنوان نبض زندگي بايد سطح دانش و آگاهي خود را بالا ببرند.

حضور اثر گذار و مشهود زنان در تحقق اقتصاد مقاومتي غير قابل انکار است
وي با اشاره به نقش زنان در تحقق اقتصاد مقاومتي تصريح کرد: حضور اثر گذار و مشهود زنان در تحقق اقتصاد مقاومتي غير قابل انکار است و اگر بانوان از ابتدا در اين صحنه حضور پيدا مي کردند تحقق آن نمود بهتري داشت.

دوستي تاکيد کرد: نقش مادران و بانوان در خانواده از ابتدا با تربيت فرزندان و مديريت مصرف در خانه و الگودهي به فرزندان خود از جلوه هاي بارز اقتصاد مقاومتي است که مي تواند به تربيت نسل همسو با اين مهم منجر شود.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري با تاکيد بر مشارکت زنان در حوزه اشتغال و کارآفريني از ايجاد کميته اي تحت عنوان اشتغال و کارآفريني زنان خبر داد و گفت: در اين کميته اشتغال بانوان در حوزه هاي اقتصادي، واحدهاي صنعتي و کارگري آسيب شناسي مي شود.

وي به اختصاص 200 ميليارد ريال اعتبار از سوي معاونت زنان رياست جمهوري و صندوق کارآفريني اميد خبر داد و تصريح کرد: اين صندوق علاوه بر خود اشتغالي، اشتغال خانگي و کارآفريني براي زنان سرپرست خانوار تسهيلاتي در بحث زنان فارغ التحصيل دانشگاهها نيز اختصاص مي دهد.

اجراي بيش از يک هزار و200 برنامه به مناسبت گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي ويژه حوزه زنان

 مسئول کميته زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان با اشاره به فرا رسيدن ايام الله دهه فجر گفت: بيش از يک هزار و200 برنامه به مناسبت گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي ويژه حوزه زنان در استان برگزار مي شود.

وي افزود: برگزاري نشست هاي مشترک با مديران اجرايي استان براي جمع بندي مطالبات حوزه زنان و پاسخگويي به اين مطالبات، برگزاري همايش جشن انقلاب در واحدهاي توليدي و صنعتي، بازديد از مراکز درماني و کارآفريني، برگزاري کارگاه هاي آموزشي ويژه زوج هاي جوان و تجليل از زنان نمونه از جمله اين برنامه هاست.

 مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري افتتاح 15 طرح عمراني ويژه زنان، احداث خانه هاي هلال احمر، اجراي طرح ملي خادم هلال احمر ويژه زنان، افتتاح بنياد فرزانگان در شهرکرد، افتتاح واحدهاي مسکوني براي زنان سرپرست خانوار و افتتاح مرکز توانبخشي معلولان در بروجن را از جمله طرح هاي ديگر دهه فجر عنوان کرد.

انتهاي پيام 1022ج/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۵:۳۵

1 Feb 2020