۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۳۰۰۸۷
مديرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

کودکان و نوجوانان روستاهای استان در مسابقه نقاشی هیکاری ژاپن شرکت کردند

مديرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: هشت اثر نقاشي از ميان 30 اثر رسيده از اعضاي کتابخانه پستي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان به مسابقه هيکاري ژاپن راه يافتند.
کودکان و نوجوانان روستاهای استان در مسابقه نقاشی هیکاری ژاپن شرکت کردند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين فرزاد رحيمي مديرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از ارسال 30 اثر نقاشي از سوي اعضاي کتابخانه پستي کانون و راه‌يابي هشت اثر از اين ميان به مرحله کشوري مسابقه  بين‌المللي هيکاري ژاپن خبر داد.

وي افزود: مسابقه‌ هيکاري ژاپن ازجمله معتبرترين مسابقات نقاشي در سطح جهان است که با موضوع‌هاي «کشاورزي، زمين زراعي، طبيعت، محيط زيست، مردم و خانواده» برگزار مي‌شود.

فرزاد رحيمي افزود: هرساله بيش از 100 اثر نقاشي ازاعضاي مراکز ثابت کانون در اين مسابقه شرکت مي‌کنند که امسال با استقبال 30 نفر از اعضاي روستا نيز مواجه بوديم.

مديرکل کانون استقبال اعضاي روستا از اين مسابقات را نويدبخش کشف استعدادهاي برجسته در ميان کودکان و نوجوانان دانست.

رحيمي با تاکيد بر موضوع انتخاب شده توسط دبير خانه اين مسابقه بيان کرد: انتقال فرهنگ، رسوم و آداب بومي محلي از مهمترين پيام‌هاي کودکان و نوجوانان استان در اين نقاشي‌ها محسوب مي‌شود.

وي توجه بيشتر به محيط پيرامون، بازنگري در آداب و رسوم محلي، رشد خلاقيت و پرورش فکر در ميان اعضا را ازجمله اهداف متعالي اين مسابقه دانست.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۶:۲۰

27 Dec 2019