۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
کد مطلب : ۲۹۰۰۷
مسئولين مربوطه چاره اي بينديشند

مساجد اردل نيازمند به روحاني است

70 درصد مساجد شهري و روستايي شهرستان اردل براي اقامه‌ي نماز و گسترش فرهنگ ديني به روحاني نياز دارند.
مساجد اردل نيازمند به روحاني است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مساجد بهترين مکان براي تمام تصميم گيري‌هاي حساس و مهم در صدر اسلام بود و اين‌يک کارکرد مهم مساجد بوده است و اين جايگاه مهم مساجد را نشان مي‌دهد و در يک کلام بايد گفت مساجد بهترين سنگر در مقابل جنگ نرم دشمنان هستند و مردم به‌ويژه جوانان اين سنگرها را پر کنند.

متأسفانه به مرور زمان برخي از کارکردهاي مسجد مغفول واقع‌شده است که بايد اين کارکردها دوباره احيا و تقويت شوند.

شهرستان اردل نيز با ۹۰ مسجد در حال حاضر فقط ۱۵ روحاني طرح هجرت دارد که بارها حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل از تعطيلي بسياري از مساجد اين شهرستان به دليل کمبود روحاني گلايه کرد اما مسئولين مربوطه در اين زمينه گامي بر نداشتند.

با توجه به اينکه عالمان ديني در مناطق مختلف تبليغ دين مي‌کنند و پرچم انقلاب اسلامي و اسلام را در دورترين نقاط برپا داشته‌اند و در راه تبليغ مسائل ديني تلاش مي‌کنند اين روز ها نبود مبلغ ديني با عث کم رنگ شدن حضور مردم در مساجد شهر اردل شده است که مسئولين فرهنگي براي حل اين مشکل مي بايست از هيچ تلاشي دريغ نکنند و براي جذب مبلغ به اين شهرستان بودجه اي در نظر گيرند.

نبود روحاني موجب ايجاد نقص در گسترش فرهنگ ديني و فعاليت‌هاي مذهبي در سطح شهرستان مي‌شود ،اميدواريم مسئولين مربوطه براي جذب هرچه سرعتر مبلغ به اين شهرستان تلاش کنند چرا که دشمن اصل فرهنگ اسلامي که همان کم رنگ شدن حضور مردم به خصوص جوانان به مساجد است را نشانه گرفته است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۵:۵۸

26 Dec 2019