۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۲۶۰۳۷

کاهش آمار مراجعین به دليل نزاع در استان چهار محال وبختیاری

طی هشت ماهه اول سال ۱۳۹۴ تعداد ۶ هزار و ۲۱۲ نفر به دليل صدمات ناشي از نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان چهارمحال وبختیاری مراجعه كردند.
کاهش آمار مراجعین  به دليل نزاع در استان چهار محال وبختیاری
به گزارش جهانبین نیوز منصور فیروزبخت مدیركل پزشكي قانوني  چهارمحال و بختیاری گفت: طی هشت ماهه اول سال ۱۳۹۴ تعداد ۶ هزار و ۲۱۲ نفر به دليل صدمات ناشي از نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان چهارمحال و بختیاری مراجعه كردند.

اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل معادل ۲۳ و چهار دهم درصد کاهش يافته است.

وی با بیان اینکه از كل مراجعين نزاع در هشت ماهه اول سال جاری تعداد یک هزار و ۵۳۷ نفر زن و ۴ هزار و ۶۷۵ نفر مرد بوده‌اند ادامه داد: اين در حالي است كه در هشت ماهه اول سال ۱۳۹۳ تعداد ۸ هزار و ۱۱۰ نفر به دلیل نزاع به مراكز پزشكي قانوني استان مراجعه کرده‌اند که یک هزار و ۹۱۹ نفر زن و ۶ هزار و ۱۹۱ نفر مرد بوده‌اند.

کاهش آمار مصدومین ناشی ازحوادث کار در استان چهار محال و بختیاری


به گزارش جهانبین نیوز، طی هشت ماهه اول سال ۱۳۹۴ تعداد ۱۲ نفر ( همگی مرد) به دلیل حوادث ناشی ازکار فوت شده و در مراکز پزشکی قانونی استان مورد معاینه قرار گرفته‌اند.

لازم به ذکر است تعداد موارد فوت ناشی ازحوادث کار در هشت ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ و سه دهم درصد کاهش داشته است.

در این مدت آمار مصدومین ناشی از حوادث کار با ۱۷۸ مورد شامل ۵ زن و ۱۷۳ مرد نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۳۴ و یک دهم درصد کاهش داشته است.

کاهش آمار معاینات سرپایی پزشکی قانونی استان چهارمحال وبختیاری

به گزارش جهانبین نیوز؛ در هشت ماهه اول سال ۱۳۹۴ تعداد ۱۹ هزار و ۵۰۴ نفر درحوزه معاینات سرپائی اداره کل پزشکی قانونی استان و مراکز تابعه مورد معاینه قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۵ هزار و ۳۱۸ نفر زن و ۱۴ هزار و ۱۸۶ نفر مرد بوده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۱۹و نه دهم درصد کاهش نشان می‌دهد.

اجساد معاینه شده در اداره‌کل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری و مراکز تابعه دراین مدت ۳۸۳ مورد ( ۸۲ زن و ۳۰۱ مرد) بوده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۳ معادل ۵ و هفت دهم درصد کاهش داشته است.

بر اساس آمار فوق فعالیت‌های مرتبط با معاینات اجساد تنها دو درصد از شرح فعالیت‌های (سرپایی و تشریح ) پزشکی قانونی استان را تشکیل می‌دهد.

آمار فوت ناشی از گاز گرفتگی در استان چهار محال وبختیاری

به گزارش جهانبین نیوز، طی هشت ماهه اول سال ۱۳۹۴ هیچ مورد فوت ناشی از گازگرفتگی به این اداره کل ارجاع نشده است و این درحالی‌ست که در مدت مشابه سال قبل شش مورد (سه نفر زن وسه نفر مرد) به دلیل گازگرفتگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع گردیده بود.

همچنین در هشت ماهه اول امسال تعداد یک مورد فوتی (یک زن) به دلیل سوختگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع گردیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (یک مورد) تغییری نداشته است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۰:۰۱

30 Dec 2019