۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۳۷۷۴۷
رئیس دانشگاه شهرکرد در بازديد از دانشکده:

دیوار دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان ساخته می شود!

دکتر شايان شامحمدي به اتفاق معاونين مقرر داشتند که ديوار شمالي دانشکده ساخته شود.
دیوار دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان ساخته می شود!
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، دکتر شايان شامحمدي رييس دانشگاه شهرکرد، حجت الاسلام سعيد صفي مسئول نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه و جمعي از معاونين دانشگاه از دانشکده هنر و علوم انساني فارسان بازديد کردند.

در اين بازديد، دکتر امرالله معين رييس دانشکده هنر و علوم انساني ضمن خير مقدم به اعضاي هيات رييسه به طرح مسائل و مشکلات مربوط به اين دانشکده پرداخت و خواستار توجه بيشتر به اين دانشکده جهت نيل به دانشگاه نسل سوم شد.

دکتر شايان شامحمدي پس از شنيدن نظرات  مسئولان دانشکده بیان کرد:  سلف سرويس دانشجويان اين دانشکده  باید بهسازي و تجهيز گردد و سالن اجتماعات دانشکده نيز تجهيز شود. هم­چنين فضاي سبز دانشکده توسعه پيدا کند و ديوار شمالي دانشکده نيز ساخته شود.

لازم به ذکر است محصور نبودن محيط دانشکده از محيط بيرون و قرار گرفتن اين دانشکده در محلي به دور از محيط شهري باعث بوجود آمدن مشکلات عديده اي همچون ورود حيوانات به محوطه دانشکده شده است.

در حاشيه اين بازديد سه نفر از دانشجويان به نمايندگي از دانشجويان دانشکده، مطالبات خود را با هيات رييسه مطرح نمودند و دکتر شامحمدي قول مساعد دادند که تمام تلاش خود را براي مرتفع کردن دغدغه هاي دانشجويان به کار گيرند.

دکتر شامحمدي در پايان اين ديدار گفت: در حال رايزني با وزارت علوم، تحقيقات و فنآوري جهت دريافت مجوز براي رشته معماري در دانشکده هنر و علوم انساني فارسان هستيم.

گفتني است، دانشکده هنر و علوم انساني فارسان يکي از دانشکده هاي هشت­گانه دانشگاه شهرکرد است که در فاصله ۳۵ کيلومتري مرکز استان در شهر فارسان واقع شده است و هم اکنون بيش از ۴۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسي در ۳ گروه آموزشي صنايع دستي، فرش و فقه و حقوق اسلامي در آن مشغول تحصيل هستند.


انتهاي پيام/۹۲۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۰:۰۲

30 Dec 2019