۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۲۱۵۳۷
خطيب موقت نماز جمعه اردل:

شعار سال رهبري راهگشاي مشکلات کشور است/ شهرستان اردل پس از 36 سال همچنان در محروميت به سر مي برد

دولت و مردم براي تحقق شعار سال رهبري تلاش کنند زيرا تحقق شعار سال رهبري زمينه هاي توسعه و پيشرفت کشور را در ابعاد مختلف فراهم مي کند .
شعار سال رهبري راهگشاي مشکلات کشور است/ شهرستان اردل پس از 36 سال همچنان در محروميت به سر مي برد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام رمضان اسدي امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اردل با اشاره به تعيين شعار سال «دولت و ملت، همدلي و همزباني» از سوي مقام معظم رهبري تصريح کرد:انتظار رهبر معظم انقلاب از طرح چنين شعاري آن است تا با اين همدلي و همزباني زمينه هاي پيشرفت، توسعه و عدالت در ابعاد مختلف فراهم آيد.
اسدي گفت: اين اتفاق محقق نمي شود مگر با کنار گذاشتن اختلاف سليقه ها و همسو شدن و حرکت واحد براي مبارزه با دشمن مشترک که همان استکبار جهاني است.
وي در ادامه با بيان اينکه در شرايط حساس کنوني کشور نيازمند پيشرفت علمي است، افزود: اگر مي خواهيم در منطقه و جهان حرف نخست را بزنيم، نيازمند پيشرفت و توسعه ظرفيت هاي علمي کشور هستيم.
خطيب موقت نماز جمعه اردل همچنين بر تحقق عدالت اقتصادي تاکيد کرد و گفت: مردم انتظار دارند از حداقل وضعيت معيشتي برخوردار شوند و تحقق آن تقاضاي زياد و دور از دسترسي نيست که دولت راه کارهاي عملياتي شدن آن را فراهم آورد.
اسدي در بخش ديگري به سالروز رفراندم عمومي و استقرار نظام جمهوري اسلامي با راي اکثريت مطلق مردم ايران اشاره کرد و افزود: تا زماني که اين نظام از پشتيباني مردم برخوردار است، هيچ گزندي به آن وارد نمي شود.
وي همچنين به حمله هوايي عربستان به خاک يمن و کشته شدن جمع زيادي از مسلمانان اين کشور اشاره کرد و گفت: کارنامه اين رژيم براي مردم منطقه مشخص است.
حجت الاسلام اسدي به برخي از مطالبات مهم مردم شهرستان اردل در سال جديد اشاره کرد و افزود: شهرستان اردل پس از ۳۶ سال همچنان در محروميت به سر مي برد انتظار داريم از مسئولين استاني و شهرستاني که براي رفع مشکلات و شکوفايي شهرستان تلاش مصاعف کنند.
وي جذب سرمايه گذار براي ايجاد اشتغال و جلوگيري از روند مهاجرت در شهرستان را ضروري دانست و افزود: شهرستان اردل با وجود داشتن مردمي مومن، نيروي انساني کارآمد و پتانسيل هاي عظيم طبيعي، متاسفانه از نظر آباداني و امکانات نسبت به بسياري از شهرستان هاي ديگر کشور محروم است.
امام جمعه موقت شهر اردل با بيان اينکه ادامه حيات يک جامعه و شهرستان باوجود ظرفيت‌ها و زيرساخت‌هاي اقتصادي امکان‌پذير خواهد بود از مسئولين شهرستان اردل خواست در سال جديد نسبت به ايجاد زيرساخت‌هاي اقتصادي و احداث کارخانه‌هاي مختلف در اين شهرستان تلاش کنند.
انتهاي پيام/۵۷۰/1021ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۵:۲۱

30 Dec 2019