۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۲۹۴۶۷
فرماندار شهرستان شهرکرد خبر داد:

طرح تفکيک زباله در فرخشهر اجرايي مي شود

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: طرح تفکيک زباله با فرهنگ سازي و دادن آموزش هاي لازم در شهر فرخشهر به عنوان نخستين نقطه شهري اجرا مي شود.
طرح تفکيک زباله در فرخشهر اجرايي مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ، حميد ملك پور فرماندار شهرستان شهرکرد در كميته پسماند شهرستان شهركرد با اشاره به معظل دفن زباله در ۷ نقطه شهري و روستايي اظهار کرد: تا پايان تيرماه مشكلات اين مناطق در كميته مكان‌يابي بررسي و محل‌هايي براي دفن زباله مشخص مي‌شود.

وي با بيان اينكه يكي از دغدغه‌هاي بزرگ در محيط‌هاي شهري ساماندهي پسماندها است، افزود: موضوع دفن زباله و پسماند در محيط زيست و مراكز بهداشت نيز با جديت دنبال و در تمامي مناطق زباله به صورت بهداشتي دفن خواهد شد.

فرماندار شهرستان شهركرد با اشاره به اجراي طرح تفكيك زباله در فرخشهر بيان كرد: با فرهنگ‌سازي و دادن آموزش‌هاي لازم طرح تفكيك زباله از مبدأ در فرخشهر به عنوان نخستين نقطه شهري از شهرستان اجرا مي‌شود.

ملكپور با بيان اينكه زمينه تفكيك زباله در تعدادي از شهرداري‌ها فراهم شده است، خاطرنشان كرد: به زودي اين طرح در شهركرد و ساير مناطق شهري نيز با همكاري خانواده‌ها و مردم از مبدأ انجام مي‌شود.

وي تصريح كرد: تفكيك زباله‌هاي تر، خشك، پلاستيك، فلزات و اقلام مختلف موجود در زباله‌ها و پسماندها از منزل سبب جلوگيري از هدر رفت بخشي از سرمايه‌ها است.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۴:۲۹

7 Feb 2020