۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۲۵۴۰۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

استراتژی غلط در فرجام برجام، عافیت‌طلبی است/ زیارت اربعین حسینی یکی از ظرفیت‌های مکتب تشیع در جهان است

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در فرجام برجام خیلی‌ها عافیت‌طلبی را پیشه می‌کنند بیان داشت: این منطق و استراتژی غلط است و بیانات مقام معظم رهبری به‌عنوان توشه راه مبارزه با استکبار خواهد بود.
استراتژی غلط در فرجام برجام، عافیت‌طلبی است/ زیارت اربعین حسینی یکی از ظرفیت‌های مکتب تشیع در جهان است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در نشست شورای عالی بسیج مداحان استان با اشاره به مناسبت های یوم‌الله ۱۳آبان گفت: بخش افتخارآفرین این مناسبت‌ها استکبارستیزی است.

وی با بیان اینکه واژه استکبار یکی از موضوعاتی است که در قران کریم به آن پرداخته شده است افزود: این واژه با ملحقات آن بیش از ۴۰ بار در قرآن کریم آمده و خداوند هم به شرح حال مستکبرین پرداخته است.

اروجی خاطرنشان کرد: در قرآن کریم به ابلیس در رأس همه مستکبرین اشاره شده و به احوال نمرودیان، قارونیان، فرعونیان و کسانی که برای حب نفس و حب دنیا در مقابل پیامبران ایستادند پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با ظلم و استکبار به‌عنوان یک تکلیف برای پیروان پیامبر مشخص شده است اضافه کرد: مسلمانان هر کجا عافیت‌طلبی را پیشه کردند جمع‌شان متفرق و به قهقرا گراییدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری مصداق ظلم و استکبار را آمریکا دانست و گفت: باید با روحیه انقلابی به مبارزه با استکبار بیندیشیم.

اروجی با اشاره به اینکه در فرجام برجام خیلی‌ها عافیت‌طلبی را پیشه می‌کنند بیان داشت: این منطق و استراتژی غلط است و بیانات مقام معظم رهبری به‌عنوان توشه راه مبارزه با استکبار خواهد بود.

وی شعار مرگ بر امریکا امروز را ترجمه هیهات مناالذله امام حسین (ع) دانست و گفت: آن‌هایی که می‌گویند مراسم مذهبی را سیاسی نکنید چرا در زیارت عاشورا که حدیث قدسی است نام جنایت‌کاران عالم آمده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هرچه موفقیت برای نظام اسلامی حاصل شده است به برکت اصل ولایت‌فقیه بوده است گفت: بهترین مصداق ولایت‌فقیه در حال حاضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

اروجی با اشاره به در پیش بودن انتخابات خبرگان رهبری تاکید کرد: باید نسبت به این انتخابات حساس بوده و هوشمندی خود را حفظ کنیم.

وی زیارت اربعین حسینی را یکی از ظرفیت‌های مکتب تشیع برشمرد و گفت: سیاست نظام این است که این زیارت تقویت شود.

اروجی بر یگانه بودن زیارت اربعین تأکید کرد و ادامه داد: نباید برای زیارت اربیعن در نقاط مختلف کشور معادل‌سازی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید روحیه میزبانی و خدمت به زائران حسینی مردم عراق تقویت شود گفت: باید طوری برنامه‌ریزی کرد که در مرز ایران اسلامی موکب برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی ایجاد و تقویت شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۰۷

6 Jan 2020