۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۲۷۲۰۷
حجت الاسلام و المسلمين انصاري؛

عمل به وصيت نامه شهدا يعني ادامه دادن راه آنها

حجت الاسلام و المسلمين انصاري: شهدا رفتند تا اسلام بماند پس وظيفه ماست که از دين اسلام پاسداري و نگهداري کنيم و هر خط وصيت نامه هاي شهدا مي تواند چراغي براي هدايت انسانها باشد که عمل کردن به آن ، سعادت و خوشبختي را به همراه دارد و امروز شهدا افتخار بزرگ ايران زمين هستند.
عمل به وصيت نامه شهدا يعني ادامه دادن راه آنها
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، حجت الاسلام و المسلمين انصاري در کنار تربت مطهر شهدا و در جمع مردم شهيدپرور لردگان اظهار کرد: هرچيزي که متعلق به شهداست از اعتبار ديگري برخوردار است. شهدا با روحيه شهادت طلبي جان خود را نثار اين انقلاب کردند.

انصاري افزود: شهدا رفتند تا اسلام بماند پس وظيفه ماست که از دين اسلام پاسداري و نگهداري کنيم و هر خط وصيت نامه هاي شهدا مي تواند چراغي براي هدايت انسانها باشد که عمل کردن به آن ، سعادت و خوشبختي را به همراه دارد و امروز شهدا افتخار بزرگ ايران زمين هستند.

شهدا در وصيت نامه هاي خود نوشته اند که چرا رفتند ، چه کردند و چه مي خواهند ؟ تا کنون چقدر به وصيت نامه شهدا عمل کرده ايم؟ چگونه مي توانيم ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشيم؟

امام جمعه لردگان خطاب به خانواده هاي معظم شهيدان بيان كرد: خانواده و بستگان شهدا به خود ببالند كه چنين افتخاري نصيبشان شده است. خانواده شهدا هادي و الهام بخش جامعه اند.

وي با اشاره به مسئوليت سنگين مردم و مسئولين نسبت به راه و آرمان شهدا گفت: ما به نعمت خون شهدا زندگي مي كنيم. مسئوليتي هم كه داريم براي اين است كه در خدمت ملت  شهيد پرور باشيم.

انصاري، در بخش ديگر بيانات خود به نقش بي بديل شهداي قبل انقلاب در تشكيل گيري نظام اسلامي اشاره و اظهار كرد: عامل پيروزي انقلاب شهدا بودند. شهدا ثابت كردند كه با دست خالي اما ايثار و فداكاري مي شود بهترين مدال هاي افتخار را ثبت كنند.

انتهاي پيام1020ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۵:۳۷

4 Feb 2020