۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۲۹۸۲۷
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري:

خبرنگاران تبليغات دروغين رسانه‌هاي بيگانه را خنثي کنند

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت: خبرنگاران بايد با انعکاس دستاوردهاي عظيم انقلاب‌اسلامي، تبليغات دروغين رسانه‌هاي بيگانه را خثي کنند.
خبرنگاران تبليغات دروغين رسانه‌هاي بيگانه را خنثي کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين گرجي در ديدار با اعضاي کميته روابط عمومي‌هاي دستگاه‌هاي فرهنگي و جمعي از خبرنگاران استان با تبريک 17 مردادماه، روز خبرنگار گفت: خبرنگاران افسران و فرماندهان جنگ رسانه‌اي دشمنان اين مرزو و بوم هستند.
 
وي از خبر و اطلاع رساني بعنوان عنصري جريان ساز در جامعه ياد کرد و افزود: خبرنگاران بايد به عنوان وجدان بيدار، ديدبانان صادق و  چشم بينا جامعه زبان انتقال حرف مردم به مسئولان باشند.
 
وي تأثير رسانه‌ها از دوران دفاع مقدس تا کنون در کشور را بسيار قابل توجه خواند و تصريح کرد: در دوران دفاع مقدس و پس از آن، رسانه‌ها نقش پررنگ‌تري ايفا کردند و همين امر موجب نااميدي و يأس دشمنان انقلاب اسلامي شد.
 
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري با گلايه از برخي آئين‌هاي گراميداشت 17 مرداد در استان خاطرنشان کرد: اميدواريم به منظور شناسايي خبرنگاران ارزشي و ولايي استان، تجليل و تقديرها بر مبناي ارزيابي يک تيم رسانه‌اي قوي صورت پذيرد که يکي از معيارهاي آن مي‌تواند پوشش مراسم و مناسبت‌هاي انقلاب‌اسلامي مد نظر قرار گيرد و سپس مراسم تجليل در شأن اين عزيزان برگزار شود
 
وي ادامه داد: خبرنگاران همواره در طول اين سال‌ها، با انعکاس اخبار، اطلاعيه‌ها، بيانيه‌ها، گزارش تصويري برگزاري مراسم انقلاب اسلامي و .. اين نهاد انقلابي، کمک شاياني در راستاي اطلاع‌رساني صحيح به مردم عزيز و ولايتمدار استان نموده‌اند.
 
علي گرجي ادامه داد گراميداشت ياد و خاطره خبرنگار شهيد «محمود صارمي»، در 17 مردادماه ، فرصتي پيش روي قرار مي‌دهد تا از فعالان عرصه خبر، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، به ويژه صدا و سيماي استان که معتقدانه و دلسوزانه در پي تحقق آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و انعکاس شايستۀ مراسم و مناسبت هاي ايام الله و ترويج و بسط و گسترش  مفاهيم ارزشمند و پيام هاي والاي انقلاب  اسلامي گام بر مي‌دارند، قدرداني بعمل آيد.
 
وي در بخش پاياني صحبت‌هايش ابراز اميدواري کرد همچون گذشته شاهد همکاري تنگاتنگ جامعه بزرگ خبري استان با اين شوراي در برگزاري و بزرگداشت مراسم و راهپيمايي‌هاي انقلاب‌اسلامي باشيم و بايد اذعان کرد که بزرگداشت مناسب و شايسته اين قببيل برنامه‌ها، مرهون همکاري، همدلي و همياري خبرنگاران بوده است.


انتهاي پيام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۶:۲۹

25 Jan 2020