۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۳۰۶۲۷
نماينده مجلس:

حضور چشمگير حوزه‌هاي علميه خواهران در عرصه‌هاي مختلف از ضرورت‌هاي امروز کشور است

نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي با تأکيد بر اينکه حضور چشمگير حوزه‌هاي علميه خواهران در عرصه‌هاي مختلف از ضرورت‌هاي امروز کشور است، خاطرنشان کرد: به يقين يکي از پتانسيل‌هاي بالقوه کشور بانوان هستند که بايد در اداره کشور از اين ظرفيت‌ها به‌نحواحسن استفاده شود.
حضور چشمگير حوزه‌هاي علميه خواهران در عرصه‌هاي مختلف از ضرورت‌هاي امروز کشور است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين خديجه ربيعي، نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، در نشست مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي با مديران مدارس حوزه‌هاي علميه خواهران اين استان، با تبريک فرارسيدن عيد غدير، ثابت قدم بودن در مسير خداوند متعال را لازمه بندگي حق تعالي عنوان کرد.
 
وي با تأکيد بر اينکه حوزه‌هاي علميه کانون ترويج علوم ديني هستند، اظهار کرد: به يقين نقش حوزه‌هاي علميه خواهران در تربيت جامعه اسلامي غيرقابل انکار است.
 
ربيعي حمايت از حوزه‌هاي علميه را وظيفه‌اي همگاني بيان کرد و افزود: بايد بکوشيم نقش سازنده حوزه‌هاي علميه خواهران براي همگان به خوبي تشريح شود تا کمک‌ها بهتر و راحتر به اين جهت معطوف گردد.
 
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي با تأکيد بر اينکه حضور چشمگير حوزه‌هاي علميه خواهران در عرصه‌هاي مختلف از ضرورت‌هاي امروز کشور است، خاطرنشان کرد: به يقين يکي از پتانسيل‌هاي بالقوه کشور بانوان هستند که بايد در اداره کشور از اين ظرفيت‌ها به نحو احسن استفاده شود.
 
اين مقام مسئول با بيان اينکه شعار ما برمبناي توسعه پايدار است، خاطرنشان کرد: هيچ توسع‌اي پايدار نمي‌شود مگر اينکه به همه قشرهاي جامعه توجه يکسان صورت گيرد.
 
عضو ناظر مجلس در شوراي توسعه مديريت و سرمايه انساني، همراهي نمايندگان مجلس با حوزه‌هاي علميه خواهران را وظيفه ذاتي آنها دانست و اظهار کرد: بايد پيشنهادات به نمايندگان مجلس داده شود تا ما بتوانيم از آنها در صحن علني مسجد و در کميسيون‌ها حمايت کنيم.
 
در ادامه اين نشست نيز پيشنهادات لازم از سوي مديران حوزه‌هاي علميه خواهران در راستاي رشد همه‌جانبه حوزه‌هاي علميه ارائه شد.
 
همچنين مقرر شد خانم ربيعي به نمايندگي از مجمع نمايندگان استان از مدارس علميه خواهران بازديد داشته باشد و از نزديک در جريان کمبودها قرار گيرد.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۴:۴۸

12 Feb 2020