۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۳۷۱۲۵
دبير شوراي فرهنگ عمومي کشور:

با سرلوحه قرار دادن فرهنگ به کاهش آسيب هاي اجتماعي کمک کنيد

دبير شوراي فرهنگ عمومي کشور گفت: به منظور شناسايي آسيب هاي اجتماعي و فرهنگي کارگروه هايي بايد در سطح استان تشکيل شود.
با سرلوحه قرار دادن فرهنگ به کاهش آسيب هاي اجتماعي کمک کنيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ سيد محمدرضا موالي‌زاده دبير شوراي فرهنگي عمومي کشور در نشست با استاندار چهار محال و بختياري با بيان اينکه بايد کيفيت برنامه‌ها و فعاليت‌هاي فرهنگي در دستور کار مسئولان استان قرار گيرد اظهار داشت: اهداف و برنامه هاي فرهنگ و ارشاد اسلامي در دولت دوازدهم بايد در دستور کار قرار گيرد.

وي در ادامه افزود: براي تحقق اهداف دولت دوازدهم مسئولين بايد با همکاري، همدلي و انسجام و با تدوين برنامه هاي مطلوب در يک مسير هم گام شوند.

دبير شوراي فرهنگ عمومي کشور با اشاره به وجود آسيب هاي اجتماعي در جامعه خاطر نشان کرد: به منظور شناسايي آسيب هاي اجتماعي و فرهنگي بايد کارگروهي تشکيل و در اين راستا فعاليت کند.

وی تصريح کرد: بايد در راستاي ارتقأ فرهنگ عمومي در همه زمينه ها مسئولين برنامه هاي مطلوبي تدوين و اقدامات لازم را انجام دهند و همچنين فرهنگ ديني را سرلوحه کار خود قرار دهند.

موالي زاده با بيان اينکه فرهنگ نبايد به زمان خاصي محدود شود بلکه بايستي همواره مورد توجه قرار گيرد عنوان کرد: اگر مردم جامعه فرهنگ را سرلوحه کار خود قرار دهند آسيب هاي اجتماعي کاهش مي يابد.

و ي افزود: در اين دولت شوراي فرهنگ عمومي در راستاي کاهش آسيب هاي اجتماعي به طور جدي عمل خواهد کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۳:۲۶

28 Dec 2019