۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۲۶۹۶۵
درراستاي بالا بردن اطلاعات فني تراکتورداران

کارگاه آموزشي سرويس و نگهداري تراکتور در اردل برگزار شد

رئيس جهاد کشاورزي شهرستان اردل از برگزاري کارگاه آموزشي سرويس و نگهداري تراکتور و کاربرد ايمن آن درراستاي بالا بردن اطلاعات فني تراکتورداران در اين شهرستان خبر داد.
کارگاه آموزشي سرويس و نگهداري تراکتور در اردل برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز، امير حيدري رئيس جهاد کشاورزي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: اين کارگاه با هدف افزايش دانش و مهارت صاحبان تراکتور برگزار و در آن مطالب مختلف به صورت تئوري و عملي براي شرکت‌کنندگان تشريح شد.

حيدري با تاکيد بر اهميت نگهداري صحيح تراکتور در فصل زمستان و سرويس و نگهداري اصولي آن و ساير ادوات و ماشين‌آلات کشاورزي، افزود: کشاورزان در مورد نحوه نگهداري و سرويس تراکتورهاي خود پس از اتمام فصل کاري آشنا شدند.

وي بیان داشت: دارندگان تراکتور در کارگاه آموزشي مذکور نکات مفيدي را در زمينه‌هاي مختلف از جمله يدک کردن، سامانه‌هاي سوخت‌رساني، هواکش، خنک‌کاري موتور، ترمز، قفل ديفرانسيل چرخ‌هاي عقب، هيدروليک، فرمان و چرخ‌ها و لاستيک‌هاي تراکتور فرا گرفتند.

مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل گفت: در اين کارگاه آموزشي، آزمون برگزار شد و به شرکت‌کنندگان گواهينامه مهارتي معتبر از سوي مديريت ترويج کشاورزي سازمان اهدا خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۳:۵۴

18 Feb 2020