۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۱۹۰۳۵
امام جمعه سامان:

فعالیت بسیج در فضای مجازی چشمگیر است

حجت الاسلام احمد میرداماد گفت:يکي از نهادهايي که سهم بيشتري را در اجرايي کردن شعار سال، اقتصاد مقاومتي و فضاي مجازي داشته است، بسيج است.
فعالیت بسیج در فضای مجازی چشمگیر است
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما ، در ديدار فرمانده و رده هاي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان با امام جمعه، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد احمد ميرداماد با گراميداشت هفته بسيج گفت: در نظام اسلامی، راه کار مقابله با دشمنان بيروني که هر کاري بر عليه اين نظام و انقلاب انجام مي‌دهند، ترویج انديشه بسيجي است.

وي به اولين ويژگي يک بسيجي که قصد قربت الهي است اشاره کرد و گفت: اولويت در هر کار اين است که نیت براي خدا باشد و اولين شاخصه بسیجي قرب الهي است.

ميرداماد به روز بودن و بصيرت را در عرض شاخصه يک بسيجي دانست و تصريح کرد: قرب الهي براي يک بسيجي کفايت نمي کند و در حال حاضر که دشمن خود را به شکل هاي گوناگون درآورده و قصد ضربه زدن به اسلام ناب را دارد بسيجيان بايد در شناخت دشمن به روز باشند و در مبارزه با تهاجم فرهنگي تبليغات غربي با دشمن مبارزه کنند.

امام جمعه سامان بسيج را جزء بدنه مردم و لاينفک از اقشار مختلف همچون مردان و زنان، بازاريان، روحانيون، جوانان، ادارات، فرهنگيان دانست و اظهار کرد: بسيج نعمت الهي است که از امام ما به يادگار رسيده است و بايد قدر آن را بدانيم.

وي افزود: بسيجي و انديشه بسيجي وفادارترين صنف و گروه به نظام ولايي و بي ادعاترين افراد هستند، بايد در کشور فضايي ايجاد شود و افرادي که دور از اين مجموعه هستند افتخار کنند که  روزی مي‌خواهند يکي از اعضاي بسيج شوند.


امام جمعه سامان افزود: امروز سپاه و بسيج بايد با بصيرت افزايي اين انديشه و راه را ادامه بدهند و يکي از نهادهايي که سهم بيشتري را در اجرايي کردن شعار سال، اقتصاد مقاومتي و فضاي مجازي داشته است بسيج است.

وی تصریح کرد: بسيج يک شجره طيبه است و هرگونه انقلابي دردنيا افتاده برگرفته ازانقلاب ايران و برنامه هاي بسيج وسپاه است. ايجاداقتصاد مقاومتي و جهاد فرهنگي بسيجيان و فعاليت بدون توقع بسيجيان درحلقه هاي صالحين ازکارهاي يک بسيجي فداکاراست  چرا که اين حلقه در تربيت جوانان در جامعه امروز ي نقش بسيار مهم دارد و بايد توجه ويژه اي به اين حلقه هاي صالحين داشته باشيم.

ميرداماد در پايان با اشاره به پرچم جمهوري اسلامي ايران که با کلمات و عباراتی زينت داده شده است گفت: در نگاه اول فقط کلمه الله به ذهن خطور مي کند در صورتي که علاوه بر اين، متن مقدس لا اله الا الله و در وسط آن نماد شمشير که نشانه از فدرت و اقتدار ايران اسلامي، نیز مشاهده می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۱:۴۳

12 Feb 2020