۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۳۰۷۳۵
رئیس دانشگاه شهرکرد:

کار صادقانه و شرافتمندانه زمینه‌ساز همکاری صمیمانه در محیط دانشگاه است

رئیس دانشگاه شهرکرد در آیین تجلیل از کارکنان، به خاطر یک سال تلاش صادقانه از آنان تشکر کرد و گفت: کار صادقانه و شرافتمندانه زمینه‌ساز همکاری صمیمانه در محیط دانشگاه است.
کار صادقانه و شرافتمندانه زمینه‌ساز همکاری صمیمانه در محیط دانشگاه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، آیین برگزاری تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه در دانشگاه شهرکرد با حضور دکتر شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد و حجت‌الاسلام حمزه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از هیئت علمی و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

دکتر شامحمدی در آیین تجلیل از کارکنان، ضمن تشکر از کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه شهرکرد به خاطر یک سال تلاش صادقانه گفت: کار صادقانه و شرافتمندانه زمینه‌ساز همکاری صمیمانه در محیط دانشگاه است که برای تحقق این امر دو راهکار وجود دارد، یک درک متقابل کارمندان و دوم شفافیت در کارها که راهی برای رسیدن به هدف مشترک توسعه علم و فرهنگ در دانشجویان است.

در این مراسم دکتر قربانی معاونت اداری مالی دانشگاه شهرکرد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد معاونت اداری-مالی به انجام کارها براساس قانون و مقررات اشاره کرد و توضیحاتی پیرامون وضعیت سختی کار، فوق العاده بدی آب و هوا، تبدیل وضعیت کارمندان پیرامون و بیمه تکمیلی ارائه داد.

در پایان نیز از کارمندان نمونه دانشگاه شهرکرد و فرزندان برتر تحصیلی کارمندان و اعضای هیئت علمی با اهداء لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/ 1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۲:۴۹

9 Jan 2020