۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۲۷۷۷۵
در چهارمحال و بختیاری:

ایجاد 360 شغل در زمینه مشاغل خانگی توسط شرکت نگارنصر

مدیر شرکت نگارنصر چهارمحال و بختیاری گفت: در زمینه مشاغل خانگی ۳۶۰ شغل ایجاد کرده‌ایم و در این زمینه می‌توان به مشاغلی چون خیاطی، مهد مساجد، ایجاد آموزشگاه علمی، تجهیز مراکز درمانی، ایجاد تعاونی، کارگاه‌های کارفرمایی و... اشاره کرد که توانسته‌اند تسهیلات دریافت کنند.
ایجاد  360 شغل در زمینه مشاغل خانگی توسط شرکت نگارنصر
هوشنگ فولادی مدیر شرکت نگارنصر چهارمحال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بزرگ‌ترین هدف این شرکت ایجاد تعاونی است و در این زمنیه هر پایگاه یک تعاونی مطرح شده و این هدف مهمی است که با توجه به شرایط منطقه‌ای صورت می‌گیرد و درنظر داریم کارهای برنامه‌های بومی این استان را مورد توجه قرار داده و هر فعالیت را در محل خود تقویت سازیم.

وی با بیان اینکه بیشتر حیطه کاری این شرکت در دو شاخه توانمندسازی و مشاغل خانگی فعال است اضافه کرد: در زمینه توانمندسازی ما موفق شده‌ایم ۳۰ شغل برای کسانی که پروانه کسب گرفته‌اند ایجاد کنیم.

فولادی اضافه کرد: ما در زمینه مشاغل خانگی ۳۶۰ شغل ایجاد کرده‌ایم و در این زمینه می‌توان به مشاغلی چون خیاطی، مهد مساجد، ایجاد آموزشگاه علمی، تجهیز مراکز درمانی، ایجاد تعاونی، کارگاه‌های کارفرمایی و... اشاره کرد که توانسته‌اند تسهیلات دریافت کنند.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات تنها به متقاضیان بیکار، بسیجیان فعال و رزمندگان داراری سابقه ۶ ماه به بالا، در رده سنی ۲۰ تا ۴۰ سال صورت می‌گیرد و همچنین متقاضیان مرد باید دارای کارت پایان‌خدمت باشند.

فولادی تاکید کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات از شرکت نگارنصر نباید قبلا از وام‌های اشتغال‌زایی استفاده کرده باشند و عدم اشتغال در ارگان‌های دولتی و خصوصی و همچنین ایجاد کارگاه از شروط دیگر برای دریافت تسهیلات هستند.

مدیر شرکت نگارنصر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سود پرداخت تسهیلات ۱۶ درصد است ادامه داد: با توجه به رایزنی‌های انجام شده احتمال کاهش نرخ سود تسهیلات وجود دارد و در تلاشیم برای سهولت در بازپرداخت تسهیلات شرایطی ایجاد گردد که این تسهیلات دارای تنفس باشد.

وی از آموزش ۶۰۰ نفر در سال ۹۴ خبر داد و بیان داشت: این درحالی است که در این سال یک کارگاه آموزشی مدیریت کسب و کار نیز برگزار شده است.

فولادی افزود: در سال ۹۴ هفت همایش کار و کارگزینی برگزار شده است که ۹۰۰ نفر در این همایش‌ها شرکت کرده‌اند و به ۲ هزار و ۴۰۰ نفر هم در این همایش‌ها مشاوره ارائه شده است.

مدیر شرکت نگارنصر چهارمحال و بختیاری به ایجاد بازار فروش برای محصولات تولید شده از سوی افراد تحت حمایت ادامه داد: سعی می‌کنیم برای این محصولات بازار فروش ایجاد کنیم تا به این ترتیب مشکل بازار فروش افراد حل شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۰:۱۸

1 Jan 2020