۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۱۲۵۵۵
حاشیه هایی از طرح حمایتی دولت از خانوار:

عرضه برنج کوپنی و تخم مرغ تاریخ گذشته در سبدهای کالای مردم کوهرنگ+ عکس

برخی از مردم شهرستان کوهرنگ از نحوه توزیع و کیفیت افلام سبد کالای خانوار به شدت گلایه مند هستند.
عرضه برنج کوپنی و تخم مرغ تاریخ گذشته در سبدهای کالای مردم کوهرنگ+ عکس
برخی از مردم چلگرد در گفتگو با جهانبین نیوز، از کیفیت و نحوه عرضه سبد کالای خانوار گلایه مندند و معتقدند تاریخ انقضای برخی از این اقلام بیش از 10 روز است که گذشته و همچنان این اقلام عرضه می شوند.

بدری فرد، یکی از اهالی شهر چلگرد از توابع شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه در این شهر تنها، یک مرکز برای دریافت سبد کالای خانوار وجود دارد، گفت: ما در این محل، بیشتر روز ها با شلوغی غیرمنتظره روبرو هستیم.
علیخانی، دیگرمتقاضی دریافت سبد کالا هم عنوان داشت: نوع برخی اقلام این سبد بسیار بی کیفیت هستند به نحوی که تاریخ انقضای تخم مرغ که به عنوان یکی از اقلام این سبد محسوب می شود، به چهارم بهمن ماه برمی گردد .




طهماسبی، از دیگر دریافت کنندگان سبد حمایتی خانوار با گلایه از نوع برنج عرضه شده در این طرح در کوهرنگ گفت: برنج دریافت شده بنده از این سبد کالا خورد شده و کوپنی سابق بوده و با اعتراض به مسولان این طرح به ما گفتند: "این همان اقلامی است که وزارتخانه به ما تحویل داده است".







وی ادامه داد: در هنگام دریافت اقلام، ما به نوع و کیفیت آن ها توجه نکردیم اما بعد از بردن به منزل و متوجه شدن موضوع، دیگر این کالا ها را از ما تحویل نگرفتند.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۶:۳۶

2 Jan 2020