۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۳۳۵۲۵
امام جمعه شهر اردل:

تنها هدف آمريکا در تحريم هاي ظالمانه تغيير هويت ايران اسلامي است

حجت الاسلام بهرامي گفت:تنها هدف آمريکا در تحريم هاي ظالمانه تغيير هويت ايران اسلامي است که با اين گونه نقشه هاي شوم مي خواهد ما زير سلطه او برويم.
تنها هدف آمريکا در تحريم هاي ظالمانه تغيير هويت ايران اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت:تقوا يعني اينکه بنده ی خدا باشيم و گرنه در بند هر کسي باشيم ضرر کرديم اگر بنده اوئيم و در راه او نبوديم حتما بنده دشمنان خواهيم بود .

بهرامي افزود:جامعه اي که با تقوا باشد در تمام مسير ها هدايت و موفق مي شود اما جامعه اي که بي تقوا شد حتما دچار ذلت خواهد شد.

وي افزود:خدمت به محرومان عبادت است و وظيفه ما مسئولين اين است که به اين مردم خدمت کنيم و در شادي ها و غم آنها شريک باشيم چرا که بالاترين عبادت خدمت به محرومان هست، همان طور که حضرت امام خميني(ره) بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران به اين مهم هميشه تاکيد داشتند.

"تغيير هويت ايران اسلامي تنها هدف آمريکا درتحريم هاي ظالمانه"

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل گفت:تعبير مقام معظم رهبري در خصوص دخالتهاي بيجاي غرب که در راس آن آمريکا قرار دارد اين است که آمريکا تنها هدفش زير سلطه بردن ايران است.

حجت الاسلام بهرامي گفت:همانطور که مقام معظم رهبري دخالت آمريکا را چنين عنوان کردند ملت ايران اسلامي بايد با يک روحيه انقلابي و انقلابي گري مقابل اهداف آمريکاي جنايتکار بايستند چرا که ايران اسلامي زير بار ذلت نمي رود و همان مسيري که شهدا رفتند را ادامه مي دهند.

وي بيان کرد :دولت جنايتکار آمريکا با تحريم ها پي در پي مي خواهد جوانان را به اين انقلاب دلسرد کند و در اين زمان مسئولين بايد پيرو فرامين مقام معظم رهبري در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتي از هيچ تلاشي دريغ نکنند چرا که با تحقق اين شعار رهبري مشکلات بيکاري و اقتصادي در جامعه حل خواهد شد.

امام جمعه شهر اردل در پايان از برگزار کنندگان مراسمات سوگواري دهه فاطميه دوم در شهرستان اردل تشکر و قدرداني کرد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۲:۱۰

4 Jan 2020