۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۳۵۵۰۵
استاندار چهارمحال و بختياري:

استفاده از افراد ضعيف در مديريت خطرناک است

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: استفاده از افراد ضعيف و يكطرفه در مديريت بسيار خطرناك است و سياست دولت استفاده از نيروهاي معتدل اصولگرا و اصلاح طلب است.
استفاده از افراد ضعيف در مديريت خطرناک است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري در شوراي برنامه ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: مديراني كه زود موضع خود را با تغيير شرايط عوض مي كنند، بركنار و از افراد توانمند و به دور از هرگونه افراط و تفريط بهره گيري خواهد شد.

وي استفاده از افراد ضعيف و يكطرفه در مديريت را بسيار خطرناك دانست و افزود: سياست دولت نيز استفاده از نيروهاي معتدل اصولگرا و اصلاح طلب است.

سليماني دشتكي در بخش ديگري از سخنان خود دستگاه هاي نظارتي را بازوي توانمند دستگاه هاي اجرايي اعلام و تصريح كرد: تمامي مديران چهارمحال و بختياري موظفند به منظور جلوگيري از هرگونه تخلف احتمالي در امور نسبت به همكاري با مجموعه نظارتي استان اقدام كنند.

وي بيان داشت: سال گذشته دو هزار و ۷۰۰ ميليارد ريال اعتبارات چهارمحال و بختياري از محل مواد ۱۰، ۱۲ و ۱۸۰ قانون ابلاغ نشد.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه كرد: طرح هاي داراي افزون بر ۸۰ درصد پيشرفت فيزيكي در استان بايد تا هفته دولت امسال تكميل و بهره برداري شود.

وي عنوان داشت: فرمانداران شهرستان هاي ۹ گانه چهارمحال و بختياري توجه داشته باشند كه هيچ طرحي داراي افزون بر ۸۰ درصد پيشرفت فيزيكي نبايد راكد و معطل بماند.

سليماني دشتكي اظهار كرد: به همين منظور اين طرح ها كه در شوراي برنامه ريزي شهرستان ها مطرح نشده بايد ارائه و برنامه ريزي در اين خصوص اصلاح شود.

وي ادامه داد: قول هاي وزير سابق آموزش و پرورش شامل اختصاص ۴۰ ميليارد ريال به آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري و وعده تأمين يك سوم هزينه ساخت مدرسه هاي خيرساز در اين استان محقق نشده كه نيازمند پيگيري جديد است.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان كرد: واگذاري حق بهره برداري ساختمان هاي آموزشي مازاد بر نياز آموزش و پرورش استان به دهياري ها ايرادي ندارد.

وي يادآور شد: البته در صورت نياز به فروش اين ساختمان ها از سوي آموزش و پرورش دهياري ها بايستي نسبت به تحويل آن اقدام كنند.

سليماني دشتكي عنوان كرد: تهيه و تصويب سند آمايش سرزمين چهارمحال و بختياري تا شهريور امسال انجام مي شود.

وي توزيع عادلانه امكانات و حركت در مسير توسعه اي براساس معيارهاي علمي را از مهمترين برنامه هاي سند آمايش سرزمين چهارمحال و بختياري دانست و اظهار داشت: با تصويب سند آمايش سرزمين روند توسعه اي اين استان در شاخص هاي مختلف شتاب مي گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۳:۵۰

4 Feb 2020