۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۳۴۵۱۵
رئيس کميسيون فرهنگي مجلس در جمع مردم بروجن:

دولت يازدهم، بدهکارترين دولت در تاريخ جمهوري اسلامي/شرايط بانکي تغيير نکرده است

رئيس کميسيون فرهنگي مجلس در جمع مردم بروجن با بيان اين که دولت يازدهم بدهکارترين دولت در طول تاريخ جمهوري اسلامي است، گفت: طبق سند مصمم امروز 600 ميليارد تومان از محل هدف مندي يارانه ها در ستادهاي روحاني در کل کشور هزينه مي کنند.
دولت يازدهم، بدهکارترين دولت در تاريخ جمهوري اسلامي/شرايط بانکي تغيير نکرده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام نصرا... پژمان فر رئيس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در جمع مردم بروجن، گفت: حرف هاي بي حساب و کتابي که امروز برخي ها مطرح مي کنند ما سايه جنگ را از کشور برداشتيم به غير از شوخي حرفي نيست.

وي با اشاره به اين که رشادت و مقاومت رزمندگان با دستان خالي در هشت سال دفاع مقدس سايه جنگ را از کشور دور کرد، افزود: اگر در زمان جنگ تحميلي پشت ميز مذاکره مي نشستيم يک وجب از خاک ايران را نمي توانستيم پس بگيريم اما ايستادگي و مقاومت باعث پيروزي ما شد.

حجت الاسلام پژمانفر با بيان اين که ادبيات وادادگي و تسليم شدن مقابل دشمن سايه جنگ را بر کشور مي آورد، گفت: ما پيچيده ترين مسائل را مي توانيم بر اساس گفتمان ديني حل کنيم.

شرايط بانکي پس از برجام تغيير نکرده است/به مردم دروغ مي گويند

نمايندهٔ دورهٔ نهم و دهم مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که واردات کشور ما امروز ۴ برابر شده است، گفت: در بحث برجام بانکي فعال نشده شرايط مثل سابق است به مردم دروغ مي گويند.

وي با بيان اين که تحريم ها در چهار دسته هسته اي، نظامي، حمايت از تروريست و حقوق بشر عليه ايران اعمال شده است، گفت: غربي ها مي گويند ايران فعاليت هاي نظامي خود را کنار بگذارد تا بخشي از تحريم ها حذف شود.

پژمانفر با اشاره به اين که ۲۷ موضوع باعث شده که غربي ها بگويند ايران حقوق بشر را رعايت نمي کند، افزود: حجاب، اعدام ها، مواد مخدر، عدم به رسميت شناختن همجنس بازها و ... از جمله محکوميت هاي حقوق بشري ايران است.

حساب هاي سپاه پاسداران در برخي بانک ها بسته شده است

وي با بيان اين که امروز برخي از بانک ها که در سند FITF تعهد دادند سپاه را به عنوان تروريست مي شناسند، گفت: حساب هاي سپاه پاسداران در برخي از همين بانک ها بسته شده است.

پژمانفر به سند ۲۰۳۰ که بدون هماهنگي امضاء شد اشاره کرد و افزود: سازمان ملل اعلام کرده که ما بايد براي ايجاد وحدت در بين تمامي ملل دنيا يک سري توافقاتي را داشته باشيم.

حجت الاسلام پژمانفر موضوع آموزش، محيط زيست، گردشگري، خانواده و خشونت را از جمله ۱۷ مسئله مهم در سند ۲۰۳۰ عنوان کرد و گفت: فيتيله آموزش و حفظ قرآن را بر اساس همين توافق ها در بسياري از پيش دبستاني ها پايين کشيده اند.

نمايندهٔ دورهٔ نهم و دهم مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: آمادگي دفاعي و نظامي را در همين بحث آموزش خشونت مي دانند.

دولت يازدهم بدهکارترين دولت در تاريخ جمهوري اسلامي است

حجت الاسلام پژمانفر با بيان اين که دولت امروز مشکلي از مشکلات مردم را حل نکرده است، افزود: دولت يازدهم بدهکارترين دولت در طول تاريخ جمهوري اسلامي است.

وي با بيان اين که ۷۰۰ هزار ميليارد تومان بدهکاري اين دولت به بانک مرکزي است، گفت: درآمد دولت کاهش نيافته است چرا که ميانگين در زمان دولت قبل روزي يک ميليون و ۱۰۰ هزار بشکه صادرات نفت بود امروز ميانگين دو ميليون بشکه نفت صادارات مي کنيم.

رئيس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که امروز نگاه به داخل مي تواند مشکلات کشور را حل کند، گفت: زمان جنگ نگاه به داخل مشکلات کشور را حل کرد.

۶۰۰ ميليارد تومان هزينه ستادهاي روحاني از هدف مندي يارانه ها

پژمانفر با بيان اين که امروز اتکاء به مردم و جوانان کشور براي ما يک فرصت است، گفت: طبق سند مصمم امروز ۶۰۰ ميليارد تومان از محل هدف مندي يارانه ها در ستادهاي روحاني در کل کشور هزينه مي کنند.

وي با اشاره به سخنان روحاني در رابطه با کنسرت هاي موسيقي، گفت: امروز کار و اشتغال جوانان مسئله بيسار مهمي است که در اين چهار سال انجام نشده است.

پژمانفر با بيان اين که امروز هر راي به معناي تاييد نظام و انقلاب است، گفت: مردم در انتخابات رياست جمهوري به افرادي راي دهند که اميد حل کردن مشکلات را داشته باشند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۲:۱۲

4 Jan 2020