۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۳۶۵۹۵

پرداخت ۲میلیارد تومان صدقه توسط مردم چهارمحال‌وبختیاری

قائم مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری مبلغ دو میلیارد تومان در قالب صدقه به نیازمندان استان کمک کرده اند که مبلغ ۴۹ میلیون تومان از طریق روش های الکترونیکی پرداخت شده است.
پرداخت ۲میلیارد تومان صدقه توسط مردم چهارمحال‌وبختیاری
نجفعلی حیدری، قائم مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در گفت وگوبا جهانبین نیوز گفت: کمیته امداد با مشارکت مردم در طرح های امدادی از قبیل صدقه، اکرام ایتام و محسنین و سایر طرح ها در کنار ترویج و توسعه انفاق، احسان و نیکوکاری به دنبال بهره گیری از ظرفیت عموم مردم و خیران برای فقرزدایی و توانمندسازی نیازمندان در جامعه است.

حیدری با بیان اینکه ارائه گزارش، عملکرد و شفاف سازی مهم ترین عامل برای اعتمادسازی است افزود: یکی از عوامل افزایش مشارکت عمومی که منجر به ریشه کنی فقر و توانمندسازی بیشتر خانواده های تحت حمایت و نیازمندان می شود اعتمادسازی بوده که تعامل و همکاری با اصحاب رسانه بهترین راهکار است.

وی با اعلام اینکه ۱۲۰ هزار و ۱۳۱ صندوق صدقات در استان توزیع شده است بیان کرد: مبلغ یک میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان از ۱۱۳ هزار و ۳۴۶ صندوق کوچک، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از دو هزار و ۶۷۴ صندوق متوسط و مبلغ ۴۸۶ میلیون تومان از چهار هزار و ۱۱۱ صندوق بزرگ جمع آوری شده است.

قائم مقام کمیته امداد چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه بیشترین صدقات پرداخت شده در شهرستان های شهرکرد، بروجن و لردگان بوده است مطرح کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری دو میلیارد تومان در قالب صدقه به نیازمندان استان کمک کرده اند که مبلغ ۴۹ میلیون تومان از طریق روش های الکترونیکی بوده است.

وی با اعلام اینکه کمیته امداد در ارائه و دریافت خدمات از روش ها و فناوری های نوین و جدید استفاده می کند، ادامه داد: عموم مردم برای افزایش ضریب امنیت و سرعت در خدمت رسانی جهت پرداخت صدقه می توانند از کد الکترونیکی USSD و شماره گیری #۰۳۸*۸۸۷۷* استفاده کنند.

حیدری مصارف صدقات را در تأمین مسکن، جهیزیه، تحصیلی و جهیزیه نیازمندان دانست و گفت: نیکوکاران می توانند با استفاده از نرم افزار سکه و یا مراجعه به سایت کمیته امداد در طرح های کمیته امداد مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۴:۴۹

14 Feb 2020