۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۲۸۵۸۵
معصومه ابتکار در بروجن؛

دولت در امر محیط زیست خوب عمل کرده!

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: دولت یازدهم برای پیشرفت، معیشت و اشتغال جوانان تمام تلاش خود را به خرج خواهد داد تا معیشت پایدار و کشاورزی سازگار با اقلیم و مشاغل سازگار با محیط زیست فراهم شود.
دولت در امر محیط زیست خوب عمل کرده!
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، معصومه ابتکار در مراسم اهدا ديپلم ذخيرگاه زيست کره"تنگ صياد-بروجن" گفت: خوشبختانه نمونه موفقي از تلاش مردم براي احياء محيط زيست و تالاب گندمان را در اينجا شاهد هستيم.

وي، وضعيت تالاب گندمان را امروز با توجه به تلاش، همکاري و برنامه ريزي دولت رضايت بخش دانست و گفت: اين منطقه ظرفيت بسيار خوبي براي گردشگري، معيشت مردم و کشاورزي است.

ابتکار گفت: اميدواريم از اين الگو هاي موفق با توجه به غناي فرهنگ و مردم سخت کوش اين منطقه بتوانيم در ذخيره گاه زيست کره تنگ صياد سبزه کوه الگوي موفقي از معيشت پايدار و حفاظت از محيط زيست باشيم.

رئيس سازمان حفاظت از محيط زيست کشور افزود: امروز در اينجا گرد هم آمديم تا اعلام کنيم منطقه تنگ صياد و سبزه کوه امروز به عنوان يک نماد جهاني و سرزميني با اقوام مختلف و معيشت هاي پايدار، کشاورزي، دامداري و صنعت براي حفاظت از محيط زيست تلاش خواهند کرد.

ابتکار افزود: ثبت اين منطقه در يونسکو به عنوان ذخيره گاه و اهدا ديپلم نشان دهنده ظرفيت ها و سرمايه هاي عظيم اين منطقه و در راس آن شما مردم که هميشه در پاي دفاع از کشور و انقلاب هستيد است.

وي با اشاره به آتش سوزي تالاب گندمان در سال ۸۸، گفت: در آن سال خسارت هاي بسيار زيادي بوجود آمد و تقريبا مي توان گفت منطقه نابود شد.

معاون رئيس جمهور ضمن بيان اين که امروز تالاب گندمان با همت مردم منطقه زنده است، گفت: امروز شما براي زندگي و مواهب خداوند قدم جلو گذاشتيد و خداوند هم برکات خود را براي شما نازل خواهد کرد.

ابتکار گفت: دولت يازدهم براي پيشرفت، معيشت و اشتغال جوانان تمام تلاش خود را به خرج خواهد داد تا معيشت پايدار و کشاورزي سازگار با اقليم و مشاغل سازگار با محيط زيست فراهم شود.

وي بيان کرد: گردشگري طبيعي که يکي از سرمايه هاي بزرگ اين منطقه است مي تواند يک فرصت استثنايي باشد و از اين جهت مشاغل و فعاليتهاي مختلفي براي مردم قابل تعريف است.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۸:۴۹

27 Dec 2019