۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۱۹۴۹۵
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام؛

یک هزار شغل برای محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد شده است

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری از ایجاد ‌یک هزار شغل برای محرومیت زدایی در چهار محال و بختیاری خبر داد.
یک هزار شغل برای محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد شده است
به گزارش جهانبین نیوز، حسینعلی شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی پایه و اساس برون رفت از مشکلات و تحریم و عامل مهمی برای محرومیت زدایی به شمار می رود.

شریفی بیان داشت: در زمینه طرح‌های محرومیت زدایی و اقتصادی مقاومتی بسیج در استان مقام معظم رهبری، با تأکید بر اقتصاد مقاومتی، این اقتصاد را مبتنی بر استفاده از همه ظرفیت‌ها، منابع و امکانات و حمایت از تولید ملی عنوان فرموده اند و بسیج سازندگی در این راستا گام برمی دارد.

وی، افزود:در این نوع از اقتصاد، کشور به سمت رشد و شکوفایی حرکت می‌کند و توطئه‌های دشمنان و تحریم‌های سنگین اقتصادی را از پیش پای اقتصاد کشور بر می‌دارد.

شریفی اذعان داشت: بکارگیری همه ظرفیت‌هاى دولتى و مردمى، حمایت از تولید ملى، استفاده‌ى حداکثرى از زمان، منابع و امکانات و در نتیجه کارآفرینی و ایجاد اشتغال مولد از راه‌های غلبه بر تحریم و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

مسئول بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شناسایی عرصه‌های اقتصادی بومی منطقه‌ای، آموزش، مشاوره و اعطای تسهیلات قرض الحسنه و عقوداسلامی به متقاضیان طرح‌های مولد در بخش اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های بسیج سازندگی استان می‌باشد.

شریفی از تکمیل ۸۶۵ پرونده و معرفی به بانک برای اخذ تسهیلات اقتصادی خبر داد و تصریح کرد: در این راستا، بیش از ۹۳ میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال تسهیلات در قالب عقود اسلامی و قرض الحسنه ، برای اعطا به متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی که با امنیت غذایی جامعه مرتبط هستند در چهارمحال و بختیاری تأمین اعتبار شده که از این مبلغ ۸۷میلیارد و ۵۴۰میلیون ریال به واجدین شرایط اعطا شده و ۶۵۱نفر از معرفی شدگان به بانکها توانسته‌اند تاکنون مبلغ پنج میلیارد و ۸۷۰میلیون ریال آن را جذب نمایند.

مسئول بسیج سازندگی استان اضافه کرد: در صورت اتمام اعتبارات فعلی و وجود متقاضیان طرح های اقتصادی مقاومتی، قادر هستیم تا سقف ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار برای واگذاری تأمین نماییم.

انتهای پیام/1022ج/
منبع خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۵:۲۱

8 Jan 2020