۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵
کد مطلب : ۱۲۴۶۵

توصیه های حج وزیارت به ودیعه گذاری علل الحساب حج تمتع

توصیه های حج وزیارت به ودیعه گذاری علل الحساب حج تمتع
مدیر کل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: دارندگان قبوض ودیعه گذاری علل الحساب حج تمتع ۱۰ میلیون ریالی که تا بیستم دی ماه در یکی از شعب بانک ملی ودیعه گذاری کردند میتوانند برای نام نویسی به کاروانها مراجعه کنند.
یوسف آقا بزرگی افزود:در این میان افرادی هستند که دارای قبوض ۱۸۰ و ۲۰۰ و ۲۵۰ و ۲۷۰ هزار ریالی هستند که ثبت نام  این زائران مربوط به سالهای ۶۰ تا ۶۳ میباشند که باید قبل از ثبت نام در کاروانها به حج و زیارت مراجعه کرده و نسبت به تبدیل خودشان به سند یک میلیون تومانی اقدام نمایند.
وی ادامه داد: گروه دوم کسانی هستند که از ابتدای سال ۱۳۷۷ تا ۳۱/۱/۷۸ ثبت نام کرده اند که دارای سندهای ۸ میلیون ریالی هستند از امروز برای ثبت در دفاتر زیارتی،  به بانک ملی مراجعه کنند و بعد از آن یارانه ای که برای آنها گرفته شده نسبت به ثبت نام خودشان درکاروان اقدام نمایند.
وی بیان داشت: گروه سوم از ۱/۲/۷۸ الی پایان سال ۱۳۷۸ می باشند که این افراد هم دارای قبوض ۸ میلیون ریالی می باشند و باید به بانک ملی مراجعه و با توجه به سودی که به موجودیشان تعلق می گیرد قبض خود را به ۱ میلیون تومانی تبدیل و به کاروانها مراجعه کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۳:۲۹

31 Jan 2020