۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۳۲۴۴۵
حجت الاسلام طباطبايي،

اگر کسي در اين کشور خيال خام بکند مثل زباله، در زباله دان تاريخ دفع مي شود

امام جمعه کوهرنگ در همايش 9 دي صبح امروز در جمع مردم ولايتمدار شهرستان لردگان، به حضور با شکوه مردم در حماسه 9 دي اشاره کرد و گفت:‌ حضور مردم در اين حماسه ناشي از قدرت معنوي، بصيرت و بينش آن‌ها بود.
اگر کسي در اين کشور خيال خام بکند مثل زباله، در زباله دان تاريخ دفع مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان، حجت الاسلام طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ در همايش 9 دي صبح امروز در جمع مردم ولايتمدار شهرستان لردگان، به حضور با شکوه مردم در حماسه 9 دي اشاره کرد و گفت:‌ حضور مردم در اين حماسه ناشي از قدرت معنوي، بصيرت و بينش آن‌ها بود.
حجت الاسلام طباطبايي، حضور مردم در حماسه 9 دي را حرکتي خودجوش دانست و افزود: هيچ کس نمي تواند مدعي شود که مردم به دعوت آن‌ها به صحنه آمده اند. بلکه مردم خود بر اساس قدرت فکري ،‌بينش و احساس مسئوليتي که داشتند به خيابان ها آمدند و اين حماسه بزرگ را خلق کردند.
 
امام جمعه کوهرنگ، فتنه 88 را فتنه اي از پيش طراحي شده دانست و خاطر نشان کرد: دشمن در برنامه اي از پيش تعيين شده و در اتاق فکري که رااندازي کرده بودند در صدد براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي بودند و به ازعان مستکبران عالم ملت ايران در حرکتي حماسي و تجدبد بيعت با مقام ولايت در 9 دي 88 تمام برنامه ريزي هاي دشمنان را درحالي که در خواب و خيال به سر مي‌برند برهم زد.
دشمنان مي خواستند قانون اساسي، ولايت فقيه و رهبري وجود نداشته باشد و براي انتقام گيري از انقلاب آمده اند ولي کور خواندند و آنهاي حساب بصيرت و غيرت مردم، حساب خانواده هاي داغ ديده شهداء و حساب رهنمودها و نفس قدسي مقام معظم رهبري را نکرده بوده اند .
وي با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب بارها عبارت نفوذ را در سخنان خود به کار بردند، گفت: گرچه دشمن به دنبال نفوذ سياسي، اقتصادي و اجتماعي است اما با وجود ملتي هوشيار و رهبري آگاه هرگز نمي‌تواند اهداف خود را به سرانجام برساند.
طباطبائي با تشريح عظمت گناه فتنه اشاره داشت و گفت: گناه فتنه گران از قتل بالاتر است و سران فتنه، گناهي عظيم و نابخشوندي  مرتکب شدند و در آن گناه خون انساني هاي بي گناه ريخته شد و اين خون افراد بي گناه گردن سران فتنه است .
وي در ادامه به جنگ درسوره اشاره داشت: در ماجراي سوريه تروريست هاي سلفي و تکفيري آمده اند در چند صد متري کاخ بشار اسد و از نظر آمريکايها و همه جريانات  استکباري  روز دنيا که در مسير شيطاني و شيطان پرسي و ضد انسانيت و ضد ديني حرکت مي کنند فکر مي کردند کار اسد و سوريه تمام شد. ولي مشاهده کردين که متکي بر خداوند و مخلص  بودن آلودگي را از دامن سوريه، پاک کرد و با افرادي کم آنها را تا مرز سوريه همانند آشغال بيرون کردند .

وي افزود:  امروز ايران اسلامي به جايي رسيده است که ديگر آمريکا را به حساب نمي آورد و اگر کسي در اين کشور خيال خام بکند مثل زباله، در زباله دان تاريخ دفع مي شود .

طباطبائي در پايان افزود: ملت ايران با وجود اين همه دشمن که دور تا دور آن را گرفته، ولي در جزيره اي آرامش نشسته ايم و با آرامي و با امنيت داريم زندگي مي کنيم و اين امنيت از عظمت اين انقلاب است .

انتهاي پيام1022ج /630 ل
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۴:۲۰

11 Jan 2020