۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۲۶۴۱۵
مشاور فرهنگي نمايندگي ولي‌فقيه سپاه در بروجن؛

مدعيان"تقلب در انتخابات 88" بزرگ‌ترين دروغ‌گويان تاريخ هستند/ از فتنه 88 عبرت بگيريم

مشاور فرهنگي نمايندگي ولي‌فقيه سپاه در مراسم گراميداشت 9 دي با بيان اين که مدعيان تقلب در انتخابات 88 به عنوان بزرگ‌ترين دروغ‌گويان تاريخ در کتاب گينس ثبت شدند، گفت: همه بايد مراقب باشيم و از فتنه 88 عبرت بگيريم.
مدعيان"تقلب در انتخابات 88" بزرگ‌ترين دروغ‌گويان تاريخ هستند/ از فتنه 88 عبرت بگيريم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سردار محمد علي آسودي در مراسم گراميداشت حماسه ۹ دي در بروجن اظهار داشت: ميرحسين موسوي پيش از پايان انتخابات سال ۸۸ در کنفرانس خبري با حضور خبرنگاران داخلي و خارجي در دروغي بزرگ خود را پيروز انتخابات خواند و از افکار و احساسات پاک مردم سوءاستفاده کرد.

وي گفت: بر اساس اسناد و مدارک موجود که در دادگاه مطرح شد ليدرهايي را در فتنه ۸۸ براي اردوکشيي خياباني سازماندهي کرده بودند.

سردار آسودي افزود: در فتنه ۸۸ هرچه جلوتر مي‌رفتيم ماهيت استکبار جهاني و ماهيت خباثت افرادي که در داخل فتنه را طراحي کرده بودند براي مردم مشخص مي‌شد.

وي به خسارت‌هاي فتنه ۸۸ و توهين‌هاي فتنه‌گران به ولايت‌فقيه و ارزش‌هاي انقلاب و هتک حرمت به عاشوراي حسيني اشاره کرد و گفت: در حالي که مردم مسلمان متعهد عاشق امام حسين (ع) در حال عزاداري بودند عده‌اي از فتنه‌گران به عزاداران حمله کردند و پرچم امام حسين (ع) را به آتش کشيدند.

آسودي ادامه داد: پس از توهين‌هاي فتنه‌گران در روز عاشورا و ايستادن آنان در برابر باورهاي اصيل دين، مذهب و اعتقادات ماهيت فتنه‌گران براي مردم مشخص شد.

مشاور فرهنگي نمايندگي ولي‌فقيه سپاه ادامه داد: مردم وقتي ديدند به استقلال کشور لطمه وارد مي‌شود و بيگانگان علنا و رسما در امورات داخلي دخالت مي‌کنند، اروپايي‌ها، آمريکايي‌ها و حکام منطقه از جريان فتنه حمايت مي‌کنند و به اصل نظام و ولايت‌فقيه و شهدا توهين مي‌شود و روز به روز گسترش پيدا مي‌کند خشمگين شدند و به ميدان آمدند.

سردار آسودي افزود: مردم يک بار ديگر به شيطان بزرگ آمريکا ثابت کردند براي دفاع از ارزش‌هاي اسلامي، ولايت و دين و مذهب تا آخرين نفس ايستاده‌اند و ميدان را خالي نمي‌گذارند.

آسودي با بيان اين که معمولا استکبار جهاني در آستانه انتخابات فتنه‌گري مي‌کند، تاکيد کرد: بايد مراقب و هوشيار باشيم تا دشمن در حاشيه انتخابات نفوذ پيدا نکند.

مشاور فرهنگي نمايندگي ولي‌فقيه سپاه با بيان اين که هزينه پيشگيري به مراتب کمتر از مقابله است، گفت: بايد مراقب باشيم، غافل نشويم و با بصيرت عمل کنيم تا دشمن نتواند هيچ غلطي بکند.

وي با تاکيد بر اين که بايد از فتنه ۸۸ عبرت بگيريم و هر شعاري را نپذيريم تصريح کرد: طلحه و زبير هم در زمان پيامبر در راه اسلام مجاهدت‌هاي بسياري کردند ولي روزي در مقابل اسلام تمام‌قد ايستادند.

وي با اشاره به فرمايشات امام خميني (ره)، افزود: هرگاه دشمن از عملکرد شخصي در هر سمت و جايگاهي که باشد خوشحال شود و از او حمايت کند بايد در آن شک کنيم و بدانيم که عملش اشتباه بوده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۶:۵۹

1 Jan 2020