۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۱۱۲۹۵
امام جمعه شهرکرد:

فتنه‌گران اجازه نفوذ در پست های کلیدی راندارند

مردم دو خواسته از مسئولان در خصوص فتنه گران دارند، یکی این که اجازه نفوذ فتنه گران را در پست های اجرایی ندهند و دوم اینکه با فتنه گران برخورد قضایی شود و فتنه گران به مجازات عمل خود برسند.
فتنه‌گران اجازه نفوذ در پست های کلیدی راندارند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)این شهر برگزار شد، اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه از سوی امت نبوی در حمایت از ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی خلق شد.

وی تصریح کرد: نهم دی ماه برخاسته از غیرت دینی مردم بوده است و مردم وقتی دیدند دین شان در خطر است حماسه بزرگ و عظیم نهم دی ماه را خلق کردند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: در زمان وقوع فتنه، از برخی از افراد انتظار نمی رفت که در دام فتنه گرفتار شوند ولی این افراد به دلیل نداشتن بصیرت حتی خود بخشی از سران فتنه شدند.

به گفته وی،افراد فتنه گری که از رفتار خویش اعلام برائت کرده و توبه کردند،با رافت اسلامی به دامان ملت برگشتند و کسانی که توبه نکرده اند و هنوز بر طبل تاریکی و جهل خود می کوبند،دل سیاه و تیره ای دارند.

نکونام تاکید کرد:مردم دو خواسته از مسئولان در خصوص فتنه گران دارند، یکی این که اجازه نفوذ فتنه گران را در پست های اجرایی ندهند و دوم اینکه با فتنه گران برخورد قضایی شود و فتنه گران به مجازات عمل خود برسند.

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر این که برخی از فتنه گران و همراهان فتنه ، قصد نفوذ در دولت را دارند و مسوولان نباید اجازه نفوذ به این فتنه گران را بدهند.

به گفته وی،برخی از فتنه گران از رافت اسلامی سوءاستفاده کردند و نه تنها توبه نکرده اند بلکه اکنون از این رافت به نفع خود سوء استفاده کرده اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: فتنه گران مطمئن باشند هیچ کس نمی تواند به نظام انقلاب اسلامی ایران که برخاسته از احکام دین و ادامه راه پیامبر(ص) است ،لطمه ای کوچک وارد کند و مردم در برابر هر فتنه ای با بصیرت ایستاده اند.

خطیب جمعه شهرکرد به فرارسیدن بیست و هشتم صفر اشاره کرد و گفت: رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام عزای بزرگی برای امت اسلامی است.

نکونام یادآور شد:همه پیامبران خدا مانند انگشتر هستند و حضرت محمد(ص) مانند نگین این انگشتر است.

به گفته وی،همه پیامبران خدا وعده آمدن آخرین پیامبر(ص) را داده بودند و امامت و ولایت ادامه راه نبوت است.

خطیب جمعه شهرکرد به فرارسیدن هفتم دی ماه روز نهضت سوادآموزی اشاره کرد و گفت:کشور باید به سمتی حرکت کند که حتی یک بی سواد نیز در کشور وجود نداشته باشد هر چند تاکنون گام های بلندی برای باسواد شدن بی سوادان برداشته شده است، اما باید بی سوادی در کشور ریشه کن شود.

وی،هفته وقف را یادآور شد و گفت:وقف یک صدقه جاریه است و متولیان وقف باید نسبت به امور وقف و موقوفات اهتمام ویژه ای داشته باشند.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۵:۱۲

28 Dec 2019