۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۳۹۲۹۵

ورزش تکواندو براي ايران يک نشان اقتدار در سطح ورزش جهان است

رئيس فدارسيون تکواندو گفت: ورزش تکواندو براي نظام جمهوري اسلامي ايران يک نشان اقتدار در سطح ورزش جهان است و بايد در استان ها به اين رشته توجه جدي شود.
ورزش تکواندو براي ايران يک نشان اقتدار در سطح ورزش جهان است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ محمد پولادگر رئيس فدارسيون تکواندو در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر ؛ از اجراي طرح زکات ورزشي در رشته تکواندو خبر داد و گفت: اين طرح اکنون در تهران،البرز، خراسان رضوي،قزوين، کرمانشاه و اصفهان اجرايي شده است.

وي افزود: اين طرح بزودي در ساير استانها نيز اجرايي مي شود.

پولادگر اظهار داشت: در اين طرح، خانواده هاي بي بضاعت که توان پرداخت شهريه را ندارند، کودکان و نوجوانان مستعد آنان در رشته تکواندو شناسايي و زير نظر مربيان فدراسيون آموزش هاي تکواندو را بصورت رايگان فرا مي گيرند.

وي افزود: ممکن است در بين اين استعدادها، کودکاني باشند که از پتانسيل بالايي در رشته تکواندو برخوردار باشند و بعدها بتوانند به تيم هاي ملي نيز راه پيدا کنند.

محمد پولادگر به قهرماني تيم نوجوانان ايران در جهان در ماه گذشته نيز اشاره کرد و افزود: در اين رقابتها ۴۹ کشور به دنبال کسب مدال و سهميه المپيک نوجوانان بودند که تنها ايران و روسيه موفق به کسب هر ۶ سهميه اين رشته در جهان شدند.

رئيس فدراسيون تکواندو از بومي سازي سيستم الکترونيکي داوري و هوگو تکواندو در ايران خبر داد و گفت: با تلاش محققان دانشگاه شريف اکنون سيستم الکترونيکي داوري و هوگو ديجيتال در ايران توليد مي شود.

وي به موقعيت جغرافيايي استان چهارمحال و بختياري براي قهرمان پروري در رشته تکواندو اشاره کرد و يادآور شد: اين استان پيشتر در سنگين وزن بانوان صاحب عنوان بود و بايد دوباره به روزهاي اوج خود برگردد.

مدير کل ورزش و جوانان نيز در اين مجمع با اشاره به اينکه به دليل شرايط اقليمي و آب و هوايي، ورزش هاي رزمي در اين استان با اقبال عمومي و موفقيت بيشتري همراه است گفت: آموزش و استعداديابي به عنوان موتور محرک ورزش قهرماني بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد.

حميدکريمي به حرکت در راستاي سياست هاي فدراسيون و اداره کل توسط هيات تاکيد کرد و خاطرنشان کرد: برگزاري جشنواره هاي ملي، ميزباني مسابقات کشوري و انظباط مالي از اهداف توسعه ورزش تکواندو در استان باشد.

در ادامه اين مجمع، عزت الله بهرامي با کسب ۱۶ راي به عنوان رئيس هيات تکواندو چهارمحال و بختياري انتخاب و از خدمات محسن عبداللهي قدرداني شد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۱:۰۰

13 Jan 2020