۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۲۴۲۵۵

رونمایی از تندیس کنگره شهداء استان چهارمحال و بختیاری

تندیس نخستین کنگره سرداران و دو هزار و ۴۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.
رونمایی از تندیس کنگره  شهداء استان چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ؛تندیس کنگره ملی شهداء استان چهارمحال و بختیاری با حضور مربیان شجره طیبه صالحین بسیج در دفتر نماینده ولی فقیه در استان رونمایی شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم گفت: برگزاری نخستین کنگره سرداران و دو هزار و ۴۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری در سال جاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی استان در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا است.

وی افزود: شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای استان چهارمحال و بختیاری نماد وفاداری ملت ایران به نظام اسلامی هستند و امنیت و ثبات امروز ایران اسلامی در سایه ایثار و از خودگذشتگی شهدابه وجود آمده است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام همچنین از آماده شدن طومار چندصدمتری ولایت‌مداری مردم استان، شجره‌نامه شهدا و کتابت ریزترین قرآن نیز خبر داد و گفت: این آثار به همراه کتب تهیه شده از زندگانی شهدای استان، در روز دیدار اعضای ستاد کنگره با رهبر معظم انقلاب اسلامی، تقدیم ایشان می شود.

وی، با تقدیر از همکاری و همدلی دستگاه های مختلف در راستای برگزاری کنگره ملی سرداران و شهدای استان، افزود: لازم است با تلاش مضاعف سعی در بهتر برگزاری این مراسم داشته باشیم و بکوشیم کنگره‌ای در شان شهدا برگزار کنیم.

در این مراسم از تندیس کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.


انتهای پیام/۱۰۲۷ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۰:۲۱

29 Dec 2019