۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۳۰۸۲۵
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

ويزيت رايگان دندانپزشکي در روستاي محروم لشتر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، ويزيت، معاينه و خدمات دندانپزشکي در رو ستاي محروم لشتر ديناران به صورت رايگان ارائه شد.
ويزيت رايگان دندانپزشکي در روستاي محروم لشتر
به گزارش جهانبین نیوز، مهندس اسماعيل اميدي اردلي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در حاشيه اعزام تيم دندانپزشکي کانون بسبج جامعه پزشکي شهرستان به روستاي محروم لشتر اين شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: در چند سال اخير و با اجرايي شدن سياست‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از نظر کمي و کيفي، کارها و فعاليت‌هاي ارزشمندي براي دسترسي مردم به بهداشت و درمان صورت گرفته است.

اميدي اظهار کرد: در دندانپزشکي، پيشگيري اهميت و ارزش بسياري داشته و اين موضوع بايد به طور ويژه مورد توجه قرار گيرد.

وي آموزش مؤثر بهداشت دهان و دندان را بهترين و آسان‌ترين راه براي تأمين سلامت دهان و دندان افراد جامعه عنوان کرد.

اين مسئول افزود: هزينه درمان‌هاي دندانپزشکي بسيار بالا بوده و اين مسئله سبب مي‌شود که عده زيادي از اقشار کم درآمد و افراد ساکن در روستاها و مناطق محروم، از خدمات درماني دندانپزشکي محروم باشند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل با اشاره به اهميت ارائه خدمات دندان‌پزشکي مطلوب به عموم مردم جامعه تصريح کرد: به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس، شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل ارائه خدمات دندانپزشکي عمومي به‌صورت رايگان در برخي روستاهاي محروم منطقه ديناران اين شهرستان را اجرايي کرده است.

اميدي بيان کرد: در اين راستا تيم دندانپزشکي کانون بسبج جامعه پزشکي شهرستان اردل با استقرار در روستاهاي محروم، خدمات متعدد مانند ويزيت، معاينه، شستشو و در موارد مورد نياز و بنابر تشخيص، کشيدن دندان را به صورت رايگان انجام مي‌دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۳:۴۹

27 Dec 2019