۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۲۶۶۹۵
شهردار سامان خبر داد:

توليد روزانه 10 تن زباله در شهر سامان

شهردار سامان از توليد روزانه 10 تن زباله در شهر سامان خبر داد و گفت: دفن زباله‌ها در شهر سامان به صورت سنتي است.
توليد روزانه 10 تن زباله در شهر سامان
به گزارش جهانبین نیوز يزدان آقاخاني در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با اشاره بر اينکه در شهر سامان روزانه ۱۰ تن زباله توليد و توسط بخش خصوصي شهرداري جمع‌آوري مي‌شود، اظهار داشت: دفن زباله‌ها در شهر سامان به صورت سنتي است.

آقاخاني با بيان اينکه دفن زباله‌هاي در چهار کيلومتري خارج از شهر انجام مي‌شود، ترانشه‌برداري در عمق و طول بزرگ انجام شده است و زباله‌ها به صورت هفتگي دفن مي‌شوند، اذعان داشت: فرهنگ‌سازي طرح تفيکيک زباله هنوز نه تنها در شهر سامان بلکه در ۹۵ درصد شهرهاي استان جواب‌گو نبوده است و هنوز زباله به صورت سنتي دفع مي‌شوند.

آقاخاني با اشاره بر اينکه در حال حاضر خدمات شهري، رفت و روب شهري، جمعآوري زباله و... به بخش خصوصي واگذار شده است، بيان داشت: در حال حاضر واگذاري اين‌گونه خدمات به بخش خصوصي خود يک نوع اقتصاد مقاومتي است.

وي با اشاره بر اينکه برون‌سپاري خدمات شهرداري به بخش خصوصي موجب به مقرون به صرفه بودن براي شهرداري سامان و استفاده از نيروهاي بومي و افزايش ميزان رضايتمندي شهروندان است، تصريح کرد: خدمات شهرداري شهر سامان با ۴۰۰ ميليون تومان به بخش خصوص واگذار شده است.

يزدان آقا خاني با بيان اينکه شهر سامان يک شهر توريستي است و زباله‌هاي پل تاريخي زمانخان در ترانشه شهر سامان دفن مي‌شوند، عنوان کرد: در شهر سامان ما زباله‌هاي عفوني و بهداشتي ندارم که بامشکل دفن مواجعه باشيم و براي محيط زيست آلاينده نيست.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۴۲

30 Dec 2019