۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۴۰۱۹۴
رئیس کمیسیون فضای مجازی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز:

ذائقه مردم اینترنت‌محور شده است/توجه به سلایق مخاطب زمینه‌ساز بهبود تولیدات در فضای مجازی

رئیس کمیسیون فضای مجازی گفت: لازم است صدا و سیما از فضای مجازی به‌عنوان بسته مکمل بهره ببرد چراکه ذائقه مردم اینترنت‌محور شده است و درحال پیشرفت به سمتی است که آی پی تی وی‌ها در کشور فعال‌تر می‌شوند و نظارت بر روی آن‌ها صورت می‌گیرد.
ذائقه مردم اینترنت‌محور شده است/توجه به سلایق مخاطب زمینه‌ساز بهبود تولیدات در فضای مجازی
حمیدرضا زندی رئیس کمیسیون فضای مجازی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به اوج گرفتن موضوع فضای مجازی و با توجه به تغییر ذائقه‌ مردم، صدا و سیما هم از فضای مجازی برای بیشتر دیده شدن استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه صدا و سیما در بحث فضای مجازی تولیداتی دارد، اما باید بکوشد تا اثرگذاری بیشتری در این زمینه داشته باشد، افزود: لازم است صدا و سیما از فضای مجازی به‌عنوان بسته مکمل بهره ببرد چراکه ذائقه مردم اینترنت‌محور شده است و درحال پیشرفت به سمتی است که آی پی تی وی‌ها در کشور فعال‌تر می‌شوند و نظارت بر روی آن‌ها صورت می‌گیرد.

زندی با اشاره به اینکه هسته اصلی در بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها را فضای مجازی تشکیل می‌داد ادامه داد: این فضا در یک سال گذشته به‌طور جد در مراکز استان‌ها گسترش یافته است که به تبع تولیدات فضای مجازی هم افزایش داشته است.

رئیس کمیسیون فضای مجازی تاکید کرد: در این زمینه و برای پیشرفت در حوزه فضای مجازی نیاز به ایجاد یک رقابت است.

زندی از ارسال یک هزار و ۵۵۱ اثر در حوزه فضای مجازی خبر داد و بیان داشت: از این تعداد ۷۲۳ اثر به بخش داوری راه یافت که این آثار به یک بستر توزیع نیاز دارند.

وی با اشاره به اهمیت سلایق مخاطبان در بهبود تولیدات گفت: فضای مجازی تاکنون فعال نبوده است اما درحال حاضر اثر خود را گذاشته است و استقبال مخاطبان از این فضا توانسته تولیدکنندگان صدا و سیما را به سمت این فضا هدایت کند.

وی جشنواره‌های مخاطب‌محور را در توسعه و پیشرفت در بحث فضای مجازی مهم و تاثیرگذار عنوان و تاکید کرد: باید علاوه‌بر رقابت درونی به سمت رقابت‌های مردمی گام برداریم و این موضوع را در حوزه معاونت فضای مجازی صدا و سیما در دستورکار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۹:۰۵

1 Jan 2020