۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۲۴۱۷۴

سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری رشد قابل توجهی داشته است

مشاور استاندار چهار محال و بختیاری گفت: ارزش ناخالص تولیدات داخلی سال 92 نسبت به سال 93 ،97/18 درصد رشد داشته است از این رو سرمایه گذاری دولتی و خصوصی رشد قابل توجهی داشته است
سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری رشد قابل توجهی داشته است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، ملک محمد قربان پور در شورای ادارای اظهار داشت: اساسی ترین بنیاد اقتصاد مقاومتی استفاده از پتانسیل بخش خصوصی است و در همین راستا نیز تا کنون ۴۰ درصد سرمایه گذاری بخش خصوصی افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: میزان ارزش ناخالص تولیدات داخلی استان در سال۹۲، شش هزار میلیارد تومان بود درحالی که در سال ۹۳ به هفت هزار و ۲۰۰ميليارد تومان افزایش یافت.

قربان پور ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این استان ۲۰برابر بخش دولتی است و اکنون نیز در استان تقاضای سرمایه‌گذاری ۵۵۵ درصد افزایش یافته است.

قربان‌پور با بیان اینکه این استان آنچنان که شایسته بوده نتوانسته از ظرفیت وزارت کشور استفاده کند یادآور شد: استان در زمینه زیرساخت‌ها، آب و عدم تخصیص متناسب با نیاز مشکل دارد

وی بیان داشت: عدم توجه به این استان به عنوان منبع تولید آب و عدم سرمایه‌گذاری بخش خصوصي، دولتی و بین‌المللي در چهارمحال و بختیاری از مشکلاتی است که باید به آن توجه ویژه شود.


انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۴:۲۸

30 Jan 2020