۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۳۶۳۲۴
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

تمام توان شهدا بر ولايت مداري و پيروي از ولايت بوده است

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام گفت: رزمندگان عزيز ما و شهداي عزيز ما همواره بر ولايت مداري تاکيد داشتند و دارند و امروز ما هرچه داريم از ولايت و ولايت مداري است.
تمام توان شهدا بر ولايت مداري و پيروي از ولايت بوده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر  سردار علی محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) در آئين يادواره شهداي شهر وردنجان گفت: در يادواره ها به غير از شهدا گفتن اجهاف است و ما  هر چه داريم از شهدا داريم و بايد در چنين مجالسي يادي بکنيم از شهداي عزيزي که رفتند و بهترين سرمايه عمرشان که جانشان بود را در طبق اخلاص گذاشتند تا مادر آرامش به سر ببريم.

سردار اکبری،‌افزود: امروز بايد يادي بکنيم از شهداي امروز اسلام در مقابله با گروه هاي تکفيري که به پيروي از شهداي دفاع مقدس براي دفاع از حرم آل الله مي روند همچون شهيد محسن حججي که بارها در بيانات مقام معطم رهبري نيز شنيده ايم که شهيد حججي عزت اسلام بود.

وي همچنين بيان داشت: يادي بکنيم از شهداي عزيز استان چهارمحال و بختياري، 2 هزار 437 لاله پر پر شده استان ما و به خصوص شهداي عزيز مدافع حرم و اولين شهيد بسيجي کشور، شهيد علي عسگري طاقانکي و اولين شهيد جامعه پزشکي کشور ما شهيد محمدحسن قاسمي که به استان چهارمحال و بختياري متعلق است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با بيان اينکه در بيانات مقام معظم رهبري اخيرا شنيديدم که هر کشوري که ضعيف باشد مورد تهاجم کشورهاي قوي تر قرار مي گيرد گفت: کشور ما با توجه به اينکه تازه انقلاب کرده بود و نيروهاي نظامي هنوز سازمان نگرفته و دشمنان ديدند که نظام نوپايي به نام جمهوري اسلامي شکل گرفته است و اين قطب سوم خواهد شد تصمیم گرفتند اين نظام را از بين ببرند اما با حضور مردم و جان فشاني هاي جوانان انقلاب اين اتفاق صورت نگرفت و اما آقا فرمودند راهبرد هاي دشمن براي جمهوري اسلامي سه راهبرد اساسي کوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت بود.

سردار اکبري افزود: از اين شهر عزيزاني در جبهه شوش بوده و جزء مدافعين مرزهاي جمهوري اسلامي بودند و اين گروه هاي کوچک آماده شدند براي جلوگيري از پيشرفت دشمن و ما ايرانيان افتخارمان اين است که براي اولين جنگ است که يک وجب از خاک ما جدا نشد چراکه در جنگ هاي گذشته بخش هاي متعددي از کشور ما جدا شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام بيان داشت: از خود گذشتگي شهداي عزيز ما، جانبازان و ايثارگران ما باعث شد که ما در هر جاي دنيا حضور پيدا مي کنيم و نام ايران برده مي شود افتخاري است برای دوران دفاع مقدس ما چراکه امام راحل فرمودند ما در جنگ انقلابمان را به دنيا را ثابت کرديم.

وي مطرح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در طول هشت سال دفاع مقدس تجهيز شد چراکه سپاه به جز بسيج و مردم سازمان ديگري نداشت و در طول اين هشت سال هم سازماندهي شد، هم تجهيز نظامي و هم داراي کسب تجارب فراوان و برگرفته از تجارب دفاع مقدس، اين امنيتي که امروز  وجود دارد به برکت خون شهداي عزيز و هم رشادت رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و هم تجهيزات دفاع مقتدرانه اي که در اختيار رزمندگان ما است بر گرفته از تجارب دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) بيان داشت: رزمندگان عزيز ما و شهداي عزيز ما همواره  بر ولايت مداري تاکيد داشتند و دارند و امروز ما هرچه داريم از ولايت و ولايت مداري است و بارها اين کشور را از بسیاری از مراحل سياسي و نظامي نجات دادند و شايد در روزها و سال هاي گذشته مقام معظم رهبري به سياستمداران ما مي فرمودند که اعتماد به آمريکا نداشته باشيد و بسياري باورشان نشد اما در اين روزها حقيقت آشکار شد و امروز اگر پشتيبان ولايت فقيه باشيم که قطعا هستيم هيچ اتفاقي براي کشور عزيزمان نخواهد افتاد.

پدر شهيد مدافع حرم محمدحسن قاسمي در مراسم يادواره شهداي شهر وردنجان طرح کرد: مبارزات حضرت رسول اکرم (ص) در زمان خود براي اين بود که زمين پر از ظلم شده و به رسالت برگزيده شد تا زمين را از ظلم و جورها خالي کند و زمينه را براي رشد افراد لايق محيا کنيد.

وي افزود: سيدالشهدا هم فقط و فقط به خاطر اصلاح امت جدش قيام کرده و مي خواستند با اين حرکت اين زمينه را ايجاد کند تا مردم راحت تر به پرودگار و خداي عالم بپردازند.

قاسمي گفت: اگر اين خانواده هاي شهدا در هشت سال دفاع مقدس خانواده ها و فرزندان خود را به جنگ فرستادن  فقط و فقط به خاطر اين بوده است که اسلام ناب محمدي پا بگيرد و دولت کاملا اسلامي ايجاد شود.

پدر شهيد مدافع حرم محمدحسن قاسمي گفت: از ابتداي اسلام تمامي شهداي که در اين راه شهيد شدند تا به الان شهداي انقلاب، شهداي هشت سال دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم تمامي اينها در يک مسير و آن هم صراط مستقيم و رسيدن به خداوند و عزت دادن به اسلام و مسلمين بود و هست.

وي افزود: پسر شهيد من داراي بهترين شغل در بهترين جا و در بهترين شهر اين کشور زندگي و خدمت ميکرد ،حالا بعضي از افراد نادان ميگويند که اينها براي دنيا رفته اند ،فرزند من ديگر از دنيا سير شده بود و ديگر ايندنيا برايش قفس شده بود و شان اين شهدا بالاتر از اين است که کسي جسارت هاي را در حق اين شهدا داشته باشد.

انتهاي پيام1026ج /ز520
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۳:۵۶

30 Dec 2019