۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۳۱۹۱۴

اهداف شوم دشمن با پياده روي اربعين مسلمانان و شيعيان خنثي شد

امام جمعه موقت شهرکرد گفت : مسلمانان و شيعيان جهان با حضور در پياده روي اربعين و زيارت قبر امام حسين (ع) باز هم توطئه هاي مستکبران را خنثي کردند.
اهداف شوم دشمن با پياده روي اربعين مسلمانان و شيعيان خنثي شد
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر؛ حجت السلام و المسلمين سيد ابوالحسن فاطمي امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اظهار کرد: مستکبران با اين اقدام زهر خود را به مسلمانان و به ويژه شيعيان ريختند و عده اي را به شهادت رساندند.

وي با اشاره به دشمني ها و بي ادبي هاي وهابيت، سلفي ها، داعشي ها و تنگ نظران نسبت به اسلام افزودفاطمي تصريح کرد: مسئولان نظام اسلامي ايران براي برگزاري باشکوه و پرشور پياده روي اربعين حسيني تلاش هاي زيادي را انجام دادند تا اين مراسم به نحو مطلوب انجام شد.

وي يادآور شد: حضور در مراسم اربعين حسيني و پيمودن مسير زيارت امام حسين (ع) با پاي پياده از ويژگي هاي مومنان و شيعيان است.

امام جمعه موقت شهرکرد همچنين با اشاره به فعاليت نظام جمهوري اسلامي بر مبناي دين اسلام اظهار کرد: تمامي حرکت ها و اقدام هاي ضورت گرفته در نظام ما آبروي اسلام است.

فاطمي توصيه کرد: مسئولان نظام اسلامي بايد براي جلوگيري از ضربه دشمنان به اسلام و نظام مراقبت ها را افزايش دهند.

وي تاکيد کرد: مستکبران جهان بدانند با اقدامات تروريستي و کمک گروهک هاي تکفيري داعش نمي توانند به اهداف شوم خود برسند

وي همچنين رحلت پيامبر خاتم را يک مصيبت بزرگ عنوان کرد و يادآور شد: با شهادت ايشان نعمت وحي هم تمام شد و آنچه باقي‌مانده از اين مصيبت عظما گنجينه او يعني عترت و اهل بيت و قرآن است و بايد هميشه به اين گنجينه‌ها تمسک جست تا هرگز گمراه نشويم و بايد عترت و قرآن را در کنار هم داشته باشيم.

فاطمي افزود: ما با دو گنج بيکران روبرو هستيم آنچنان ارزشمند که اگر لياقت و سعادتش را داشته باشيم و خالصانه به آنها توسل کنيم و به دستورات عمل کنيم از تفکر و تخيل ما بالاتر هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۲:۱۸

3 Mar 2020