۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۳۷۹۵۴
رئيس بهزيستي شهرستان سامان:

افتتاح طرح مصون سازي کودکان در برابر اعتياد در سامان

رئيس بهزيستي شهرستان سامان از افتتاح طرح مصون سازي کودکان در برابر اعتياد براي اولين بار در این شهرستان خبر داد.
افتتاح طرح مصون سازي کودکان در برابر اعتياد در سامان
به گزارش جهانبین نیوز ،صديقه عسگري در گفتگو با خبرنگار سامان ما از افتتاح طرح مصون سازي کودکان در برابر اعتياد خبر داد و اظهار داشت : اين طرح به صورت کشوري و در استان و شهرستان به صورت پايلوت اجرا مي شود.

وي هدف از اجراي طرح مصون سازي کودکان در برابر اعتياد اين موضوع عنوان کرد و گفت: این طرح کودکان را در برابر اعتياد تقويت و محافظت می‌کند.

عسگري با بيان اينکه طرح مصون سازي کودکان در برابر اعتياد در سه مهد کودک شهري شهرستان سامان انجام مي شود بيان داشت: با موفقيت و بازخورد خوب طرح در طي بازده زماني سه ماهه و اين طرح در تمامي مهدکودک هاي شهرستان تعميم خواهد شد

وي بيان داشت: اين طرح براي کودکان سن زير سن دبستان است و والدین به صورت تصادفي انتخاب و ده زوج تحت پوشش اين طرح قرار مي گيرند.

رئيس بهزيستي شهرستان سامان با بيان اينکه عناوين اين طرح شامل پيشگيري از اعتياد با تمرکز در خانواده، رقابت در کودکان، سبک هاي مختلف رفتاري، استفاده کودکان از وسايل الکترونيکي هوشمند، روابط خانوادگي سالم و موثر است، بيان داشت: عناوين به صورت مجزا و جداگانه توسط اساتيد به زوجين اموزش داده مي شود،

صديقه عسگري با بيان اينکه براي اين طرح پرسش نامه هر عنوان و جلسه در نظر گرفته شده است و پيش و پس از آزمون براي اجراي طرح وجود دارد که به خانواده ها اطلاع رساني مي شود.

وي افزود: براي اولين بار اين طرح در استان و شهرستان اجرا مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۴:۵۷

27 Dec 2019