۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۳۵۹۷۴
دبیر اجرایی چهل و یکمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی ایران:

چهل و یکمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی ایران در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود

دبیر اجرایی چهل و یکمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی ایران گفت: مسابقات ریاضی دانشجویی ایران همه ساله در دانشگاه‌های بزرگ کشور برگزار می‌شود و از 14 تا 17 شهریورماه امسال دانشگاه شهرکرد میزبان این دوره از مسابقات است.
چهل و یکمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی ایران در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ غفار رئیسی دبیر اجرایی چهل و یکمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات ریاضی دانشجویی ایران همه ساله در دانشگاه‌های بزرگ کشور برگزار می‌شود و از 14 تا 17 شهریورماه امسال دانشگاه شهرکرد میزبان این دوره از مسابقات است.

وی هدف از برگزاری مسابقات را ایجاد رقابت سالم بین دانشجویان دانشگاه‌های مختلف عنوان و بیان داشت: شناخت، استعدادیابی، معرفی و هدایت در مسیر مناسب از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

رئیسی با اشاره به اینکه مسابقات بصورت تیم‌های پنج نفره برگزار می‌شوند ادامه داد: یک نفر سرپرست، هر تیم را همراهی می‌کند و به این ترتیب یک هیئت ۴۰ نفره از سرپرست‌ها به همراه تیم‌ها وارد این استان می‌شود.

دبیر اجرایی چهل و یکمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی ایران ادامه داد: شرکت‌کنندگان در رشته‌های ریاضی و علوم کامپیوتر در مقطع کارشناسی به رقابت می‌پردازند.

رئیسی با تاکید بر اینکه یک کمیته ۲۰ نفره از سوی انجمن ریاضی ایران برای طرح سوالات معرفی می‌شوند ادامه داد: اعضای این کمیته قبل از برگزاری مسابقات قرنطینه می‌شوند و سوالات باید کاملا جدید و نو باشند.

وی ادامه داد: باید شرکت‌کنندگان ۱۲ سوال را در هشت ساعت پاسخ دهند، به این صورت که ۶ سوال در روز اول پاسخ و ۶ سوال دیگر در روز دوم پاسخ داده می‌شود.

دبیر اجرایی چهل و یکمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی ایران یادآور شد: پس از اتمام مسابقه اوراق تصحیح و بعد از بررسی اعتراضات بعدازظهر روز شانزدهم نتایج اعلام و در روز ۱۷ شهریور از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم دانشگاه شهرکرد که در این مسابقات شرکت می‌کند متشکل از چهار نفر خانم است گفت: مسابقات در سال گذشته به میزبانی دانشگاه علم و صنعت برگزار و دانشگاه‌های صنعتی شریف، دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب می‌کنند.

رئیسی با اشاره به جذب اسپانسر از سوی دانشگاه شهرکرد برای برگزاری این دوره از مسابقات عنوان داشت: شهرداری شهرکرد، بانک صادرات، دانشکده فنی و حرفه‌ایی و... همکاری خوبی با دانشگاه در بحث حمایت‌های مالی داشتند اما متاسفانه میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری که می‌توانست از ظرفیت بوجود آمده استفاده کرده به معرفی استان بپردازد همکاری لازم را با دانشگاه نداشت.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۹:۱۲

24 Jan 2020