۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
کد مطلب : ۲۱۹۲۴
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری:

سپاه مسیر خود را با قطب نمای ولایت تنظیم می کند/ انقلابی ماندن و انقلابی زیستن نقطه روشن کارنامه سپاه

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان گفت: سپاه بازوی قدرتمند نظام و نوک پیکان ولایت است و مسیر خود را با قطب نمای ولایت تنظیم می کند.
سپاه مسیر خود را با قطب نمای ولایت تنظیم می کند/ انقلابی ماندن و انقلابی زیستن نقطه روشن کارنامه سپاه
سردار رضا محمد سلیمانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز با گرامیداشت فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را رکن رکین و اصل اصیل انقلاب دانست که همواره حیات درخشان و راه افتخارآفرین خود را به عنوان پشتوانه محکم نظام حفظ کرده است.

سردار محمدسلیمانی اظهار کرد: بی تردید سپاه در غالب مجموعه ای معنوی که به دست معمار کبیر انقلاب شکل گرفت هویت مکتبی خود را حفظ کرده و همواره در حال رشد و تعالی است.

وی انقلابی ماندن و انقلابی زیستن را نقطه روشن کارنامه سپاه دانست و تأکید کرد: سپاه در کنار بصیرت و معنویت به دنبال دستیابی به پیشرفت های علمی منطبق با فناوری های نوین است.

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: سپاه با توجه به نیازمندی ها و رسالتهای موجود در غالب فعالیتهای مختلف در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن می کوشد.

وی افزود: هر گاه تهدیدات دشمن از طریق مرزها و هجوم نظامی باشد لباس رزم می پوشد و اگر تهدید داخلی باشد متناسب با آن تهدید به میدان می آید.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه سپاه مسیر خود را با قطب نمای ولایت تنظیم می کند تاکید کرد: حقیقت این است که سپاه لحظه ای از ولایت فاصله نگرفته است.

وی با فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص سپاه گفت: کارنامه عملکرد سپاه در طول عمر انقلاب اسلامی مدال افتخار و نمایشگر موفقیت در عرصه های مختلف جنگ نرم، نیمه سخت و سخت است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هشت سال دفاع مقدس، مقابله با گروههای معاند و ضد انقلاب، تولید علم و فناوری، حفاظت از امنیت کشور، عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی را از جمله عرصه های حضور بی نظیر سپاه عنوان کرد.

سردار محمدسلیمانی گفت: امروز این سازمان قدرتمند توانسته با توکل بر خدا نیات پلید دشمن و توطئه ها را خنثی کند و با حضور مقتدرانه خود در عرصه های مختلف موجب تثبیت و تقویت نظام شود.

وی سپاه را بازوی قدرتمند نظام و نوک پیکان ولایت دانست و تاکید کرد: سپاه با داشتن قابلیت انعطاف آماده ترین نیروهای مسلح را در جهت خدمت به مردم و بازدارندگی دشمن دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر روحیه انقلابی و بعد معنوی سپاه تصریح کرد: قدرت بازدارندگی سپاه نه در موشک و سلاح و قدرت نظامی است بلکه ناشی از ایمان و باور و روحیه ولایی و انقلابی آن است.

سردار محمد سلیمانی با اشاره به برنامه های سپاه و بسیج استان در سال ۹۴ بیان کرد: علاوه بر مباحث ارتقای آمادگی های نظامی و دفاعی، بصیرت افزایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه های محوری سپاه و بسیج استان در سال جاری است.




انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۲:۰۴

26 Dec 2019