۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۲۳۹۰۴
فرماندار شهرستان سامان:

یادواره شهدای شهرستان سامان 19 مردادماه برگزار می شود

دومین یادواره ۱۳۰ شهید شهرستان سامان در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا برگزار خواهد شد.
یادواره شهدای شهرستان سامان 19 مردادماه برگزار می شود
به گزارش جهانبین نیوز، سعید صالحی در برگزاری سومین جلسه کارگروه ایثار و شهادت که به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری دومین یادواره شهدای شهرستان سامان برگزار شد، گفت: عزت و سرافرازی کنونی جامعه مرهون جان‌نثاری‌ها و رشادت‌های شهدا است.

صالحی با بیان اینکه دومین یادواره ۱۳۰ شهید این شهرستان در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا برگزار خواهد شد، افزود: مهم‌ترین هدف برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، چنانچه حفظ و ترویج این فرهنگ، وظیفه ذاتی ما است.

وی با بیان اینکه رشادت و دلاوری شهیدان شایسته سپاسگذاری است، افزود: آزادی، استقلال،،عزت، امنیت و هر آنچه داریم به برکت خون شهیدان است که امید است با برگزاری هر چه با شکوه‌تر این آیین ها، راه و رسم زندگی و از خودگذشتگی، رشادت و ایثار شهدا به نسل آینده انتقال داده شود.

فرماندار شهرستان سامان با تاکید بر ضرورت حضور همگانی در یادواره شهدا، خاطرنشان کرد: حضور پر شور در برگزاری یادواره شهدا وظیفه همگانی است.

در ادامه این جلسه امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان سامان با بیان اینکه برگزاری این یادواره در زنده نگه داشتن یاد شهدا تاثیرگذار است، خواستار هماهنگی کلیه دستگاه‌ها در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر یادواره شهدا و در شان و منزلت شهدا شدند.

دومین یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان شهرستان سامان، ۱۹ مردادماه هم¬زمان با نماز مغرب و عشا در هنرستان الزهرا (س) برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۲:۲۶

29 Dec 2019