۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۳۴۰۷۴
امام جمعه شهرستان بن:

اقتصاد مقاومتي را باور کنيم تا هميشه سربلند باشيم/ اينکه فقط و فقط حرف بزنيم فايده اي ندارد

امام جمعه شهر بن گفت: اگر اقتصاد مقاومتي -توليد و اشتغال را باور کرديم و در مرحله اجرا در آورديم آنگاه مي توانيم موفق باشيم و به خودمان تکيه کنيم، اينکه فقط و فقط حرف بزنيم فايده اي ندارد.
اقتصاد مقاومتي را باور کنيم تا هميشه سربلند باشيم/ اينکه فقط و فقط حرف بزنيم فايده اي ندارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن ميرافضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت: براي خودسازي اول خودشناسي لازم است اول بايد نفس را شناخت بعد راه هاي تغيان نفس را شناخت و فرموده اند کسي که نفس خهد را بشناسد مي تواند با آن مبارزه کند.

خطيب نماز جمعه بن گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند هر چقدر انسان در جواني توانست تذهيب نفس بکند، پيشرفت مي کند و اگر دير شد، در کهولت سن بسيار اين مورد سخت مي شود.

ميرافضلي گفت: چه بسيار جواناني که اميد داشتند در پيري توبه کنند ولي نتوانستند و در جواني فوت کردند و به پيري نرسيدند پس بايد در همين جواني مراقب از خودمان و تذهيب نفس را داشته باشيم.

وي گفت: حضرت علي ( ع )مي فرمايند؛ "من تعجب مي کنم يک شخص وقتي چيزي را گم کرده است چه تلاش ها زيادي مي کند تا آنرا پيدا کند ولي هيچگاه متوجه نمي شود که خود را گم کرده است"، و در جايي پيامبر اکرم فرمودند؛ "قبل از اينکه به حساب شما برسند به حساب خود برسيد و اگر اين کار بکنيد در روز حساب کار شما راحت تر خواهد بود".

امام جمعه شهر بن  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار با فرماندهان نظامي کشور گفت: يکي از مهمترين اهداف و حرکت هاي دشمن القاي " نمي شود" و "نمي توانيم" در کشور است اينکه اعتماد به نفس را از ما و مسئولين ما بگيرد و مسئولين نبايد اين سخنان مهم و ارزشمند را فراموش کنند.

وي افزود: مسئولين ما بايد آگاه و بيدار باشند و به پيروزي ها و عنايات خداوند دقت نمايد و اينها را ببينند و فراموش نکنند. امروز از لحاظ نظامي و تجهزات نظامي جمهوري اسلامي  در دنيا حرف براي گفتن دارد.

ميرافضلي ادامه داد: اگر کسي فکر مي کند که ما نمي توانيم، عرصه مديرت را خالي کند تا جوانان انقلاب و اميدوار در عرصه هاي حساس قرار بگيرند و به اميد خداوند و امام زمان عج بتوانند مشت محکمي بر دهان ابرقدرت ها بزندند.

خطيب نماز جمعه بن افزود: مسئولان درد مردم را درک بکند مشکلات مردم را ببنيد  نه اينکه اصلا از وضعيت طبقات پايين خبر نداشته باشند و نداند که چه خبر است معضل بيکار و اشتغال جوانان را حل کند و درک کنند و مسئولان از مردم جدا نشوند  و با مردم باشند.

وي ادامه داد: در انتخابات حواستان باشد آن کساني هم که براي خدمت به اين مردم آمده هستند حواسشان باشد؛ اينها بايد براي مردم خدمتگذار باشند، افرادي که خرج هاي ميلياردي دارند و همه را تخريب کرده و راست و دروغ را به هم مي بافد تا به کرسي رياست برسند نبايد بر در راس امور قرار گيرند، در اينجا معلوم مي شود که افرادي هم که در سال 88 موفق نشده اند مي آيند و ريشه نظام را هدف قرار مي دهند و مي خواهند اسلام را نابود کنند.

ميرافضلي ادامه داد: کانديداها با اخلاق بيايند و با اخلاق حرکت کنند و با اخلاق حمايت کنند تا مردم هم بخواهند با عقل و منطق خودشان انتخاب کنند و با توجه به شاخصه هاي که مقام معظم رهبري فرمودند انتخاب کنند.

وي گفت: اگر اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال را باور کرديم و در مرحله اجرا در آورديم آنگاه مي توانيم موفق باشيم و به خودمان تکيه کنيم، اينکه فقط و فقط حرف بزنيم فايده اي ندارد و دردي از مردم درمان نمي کند اگر امروز چشمان را بر روي توليد داخل بستيم کارگران داخلي از کار بيکار مي شوند و ريشه فساد در جامعه بوجود مي آيد، اما اگر جوانان بر سر کار باشند و شغل داشته باشند ديگر فکر و حرکت اشتباهي انجام نميده.

وي  ضمن تشکر از برگزارکنندگان مراسم معنوي اعتکاف گفت: بنده از تمام معتکفين عزيز و هيئت امناهاي مساجد  تقدير و تشکر مي کنم و از لحاظ کيفي هم برنامه هاي خوب و پرباري انجام شد و درصد رشد ما امسال 60 درصد افزايش داشته و اين بسيار خوب است.

وي در پايان افزود: بازار روز که از روز هاي دوشنبه انتقال پيدا کرده بود به روز جمعه و براي برگزاري نمازجمعه اختلال ايجاد کرده بود با همت مسئولين به حمد لله از روز جمعه به روز پنجشنبه انقال پيدا کرد تا مردم بتوانند به نماز عبادي سياسي جمعه برسند و ان شالله از هفته ي آينده ديگر در روز جمعه برگزار نخواهد شد.
 
انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۵:۴۱

2 Jan 2020