۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۲۷۰۵۴
معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

باید برای جذب جوانان به مساجد از تجربه‌های موفق استفاده شود

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاریگفت: باید ورزش، اردوها و فعالیت‌های فرهنگی را برای جذاب جوانان به مساجد در دستور کار قرار داد و از تجربه‌های موفق مانند اتحادیه‌های دانش‌آموزی برای حضور هرچه باشکوه جوانان بهره برد.
باید برای جذب جوانان به مساجد  از تجربه‌های موفق استفاده شود
به گزارش جهانبین نیوز عبدالمحمد سعیدی معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در شورای سیاست‌گذاری امور مساجد چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: خوشبخانه ما در شهرکرد شاهد حضور مساجدی هستیم که توانسته‌اند در جذب جوانان و نوجوانان موفق عمل کرده و حضور پرشور جوانان در این مساجد به خوبی به چشم می‌آید.

سعیدی گفت: باید از تجربه‌های مساجد موفق در جذب جوانان و نوجوانان بهره برد و این تجارب را در اختیار سایر مساجد قرار داده از متولیان این مساجد بخواهیم با عمل به آن راه را برای حضور جوانان باز کنند.

وی حضور ائمه جماعت و بسیج در مساجد را از نقاط مثبت برای مساجد در امر جذب جوانان برشمرد و خاطرنشان کرد: باید با تجهیز مساجد و برنامه‌های به‌روز از جمله کانون‌های فرهنگی، حلقه‌های صالحین، تجهیزات ورزشی و... جوانان را وارد مساجد کرد.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باید ورزش، اردوها و فعالیت‌های فرهنگی را برای جذاب جوانان به مساجد در دستور کار قرار داد و از تجربه‌های موفق مانند اتحادیه‌های دانش‌آموزی برای حضور هرچه باشکوه جوانان بهره برد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۷:۴۳

23 Jan 2020