۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۳۱۷۳۴
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار:

نمايشگاه "تحقق اقتصادمقاومتي زير چتر خانواده"در شهرستان کيار برپا مي شود

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار از برپايي نمايشگاه اقتصاد مقاومتي در مرکز شهرستان کيار همزمان با هفته بسيج خبر داد.
نمايشگاه "تحقق اقتصادمقاومتي زير چتر خانواده"در شهرستان کيار برپا مي شود
گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبري تحليلي کيار بيدار سرگرد حسن بهرامي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار در گفتگو با پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار از برگزاري نمايشگاه محصولات اقتصاد مقاومتي در شهرستان کيار خبر داد و اظهار کرد: با توجه به فعاليت بسيج در سال هاي اخير در عرصه اقتصاد مقاومتي و حمايت از فعالان و توليدکنندگان بسيجي با پرداخت وام با کارمزد پائين و بلندمدت خوشبختانه و به شکرانه الهي فعالان اين عرصه به موفقيت هاي قابل توجهي دست يافته اند که به منظور معرفي اين افراد و آشنايي مردم با چگونگي فعاليت ها نمايشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتي همزمان با هفته بسيج در محل سالن اجتماعات شلمزار به آدرس ميدان معلم، خيابان خبرنگار برگزار مي شود.

وي در ادامه افزود: در این نمایشگاه محصولاتي که به دست تواناي بسيجيان و همت بلند آنان توليد شده است در اين نمايشگاه در معرض نمايش و بازديد علاقمندان قرار مي گيرد و در اين نمايشگاه بازديدکنندگان مي توانند از محصولات عرضه شده در غرفه ها همچون عسل، قارچ، لبنيات، زعفران و گياهان دارويي، آثار هنري همچون فرش و تابلوفرش دیدار و خريد کنند.

بهرامي افزود: در کنار غرفه هاي عرضه محصولات غرفه هاي ارائه خدمات رايگان بهداشتي درماني، خدمات رايگان مهندسي کشاورزي، مشاوره حقوقي و همچنين مشاوره اقتصاد مقاومتي نيز دائر مي گردد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار در پايان گفت: نمايشگاه محصولات اقتصاد مقاومتي شهرستان کيار با شعار "تحقق اقتصاد مقاومتي زير چتر خانواده" يکم آذر ماه سال جاري با حضور سردار اکبري جانشين محترم فرماندهي سپاه حضرت قمر بني هاشم استان چهارمحال و بختياري افتتاح مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۸:۳۰

30 Dec 2019