۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۳۰۷۴۴
رئيس سازمان بسيج هنرمندان کشور:

اخلاص، طلای 24عیار رزمندگان دفاع مقدس

رئيس سازمان بسيج هنرمندان کشور گفت: همانطور که بانوان در بين طلاها بيشتر دنبال طلاي ۲۴ عيار هستند و اخلاص اين نوع طلا برايشان اهميت دارد، در دفاع مقدس هم اگر اخلاص رزمندگان اسلام نبود چنين واقعه اي اتفاق نمي افتاد.
اخلاص، طلای 24عیار رزمندگان دفاع مقدس
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر منتظري رئيس سازمان بسيج هنرمندان کشور در گفتگو با منطقه آزاد گفت: يکي از محورهايي که بايد به آن توجه کرد توکل و خداباوري است.

وی افزود: وقتي خرمشهر فتح شد و امام خميني(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد دو نکته قابل توجه دارد، يکي اينکه با امکانات ما اين کار شدني نبود و دوم اينکه توکل به خدا در اين جمله موج مي زند.

منتظري در ادامه به بحث اخلاص و پاکي اشاره کرد و گفت: همانطور که بانوان در بين طلاها بيشتر دنبال طلاي ۲۴ عيار هستند و اخلاص اين نوع طلا برايشان اهميت دارد، در دفاع مقدس هم اگر اخلاص رزمندگان اسلام نبود چنين واقعه اي اتفاق نمي افتاد.

وی با بیان اینکه باور اينکه ما مي توانيم بسيار مورد تأکيد مقام معظم رهبري است، افزود: جمله نه شرقي نه غربي يعني قطع وابستگي حتي فکري به غرب و شرق.

رئیس بسیج هنرمندان کشور در ادامه بيان داشت: تمام همت امام راحل عزيز اين بود که اي ايراني تو با تکيه بر خودت مي تواني به هدف خود برسي.

وی گفت: يکي از موانع رسيدن انسان به هدفش سستي در همت است؛ هر کس بگويد اين کار نشدني است او را به کوتاهي همت متهم مي کنند.

منتظري گفت: يکي از موانع رسيدن انسان به هدفش رسيدن به تمدن و بام معنويت است که نياز به مديريت و روحيه جهادي دارد. در بين سيستم هاي متداول در کشور هيچ مدلي براي رسيدن به تمدن اسلامي جوابگو نيست مگر مديريت جهادي و کار با روحيه جهادي. مديريت جهادي يعني کار با تمام ظرفيت، يعني تنفر از خسته ام و نمي توانم؛ چنانکه مقام معظم رهبري مي فرمايد: جهاد يعني دشمن را در پس و پيش خود ديدن.

انتهاي پيام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۷:۳۴

8 Jan 2020