۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۲۱۷۴۴
پس از حمایت اوباما؛

کلینتون بالاخره آمد/ می‌خواهم قهرمان باشم

هیلاری کلینتون پس از ماه ها گمانه زنی، رسما نامزدی خود برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ را اعلام کرد
کلینتون بالاخره آمد/ می‌خواهم قهرمان باشم
به گزارش جهانبین نیوز، خبرگزاری رویترز انگلیس (Reuters) تیتر یک امروز خود را به اعلام نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا اختصاص داد.

بر اساس این گزارش، کلینتون، نامزدی رسمی خود برای ریاست جمهوری و حضور در زندگی هر روز آمریکایی ها را اعلام کرد. وی دومین حضور خود در رقابت های ریاست جمهوری را آغاز کرده که مدت ها بود انتظار آن می رفت.

خانم کلینتون این رقابت را با وعده های اقتصادی کلید زده تا برای کمک در شرایط حرکت به سوی بهبود شرایط سخت اقتصادی، بجنگند و تلاش کند.

وی با انتشار ویدئویی گفته: آمریکایی ها هر روز به یک قهرمان نیاز دارند و من می خواهم قهرمان آن ها باشم. کلینتون از بی عدالتی اقتصادی در ایالات متحده نیز انتقاد کرده و می گوید، مردم آمریکا در روزهای سخت اقتصادی شدیدا تلاش کرده اند اما هنوز هم شرایط به نفع کسانی است که در طبقه بالا هستند.

نامزدی هیلاری کلینتون درحالی رسما اعلام شد که باراک اوباما در نشستی که در پاناما سیتی برگزار شده بود با تمجید از کلینتون، وی را رئیس جمهوری موثر برای ایالات متحده توصیف کرده بود.

خانم کلینتون همچنین از طریق ایمیلی که از سوی "جان پودسا" مشاور ارشدش ارسال شده، تصمیم خود را به اطلاع هوادارن حزبی رسانده است. کلینتون درصورت پیروزی، اولین رئیس جمهور زن در تاریخ ایالات متحده خواهد بود.

پیشتر، دو سناتور بانفوذ و مطرح آمریکایی یعنی "رند پاول" و "تد کروز" رسما آمادگی خود برای شرکت در رقابت های انتخاباتی را اعلام کرده بودند. خانم کلینتون سوابق بسیاری در عرصه سیاسی ایالات متحده دارد. وی پس از پیروزی همسرش "بیل کلینتون" در انتخابات، به عنوان بانوی اول آمریکا به کاخ سفید راه یافت. کلینتون نمایندگی مردم نیویورک در سنا و رهبری وزارت خارجه آمریکا را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای خبر/۱۰۲۴ج
مرجع : پایگاه خبری جام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۷:۰۹

23 Feb 2020