۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۳۴۵۲۴
فرمانده انتظامي شهرستان بروجن خبر داد

سارق احشام در بروجن دستگير شد

فرمانده انتظامي بروجن از دستگيري يک سارق سابقه دار و كشف احشام سرقتي در اين شهرستان خبرداد.
سارق احشام در بروجن دستگير شد
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ غلامعلي شكري در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: در پي وقوع يك فقره سرقت به عنف احشام در شهرستان دهاقان استان اصفهان در همجواري بروجن موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان، قرار گرفت.

وي افزود: پس از جمع آوري دلائل و مستندات و ظن قوي به يكي از سارقان سطح حوزه استحفاظي با مجوز قضائي اين سارق سابقه دار احضار و مورد بازجوئي فني پليسي قرار گرفت.

اين مقام انتظامي ادامه داد: سارق پس از روبه روشدن با دلايل محكم ارائه شده چاره اي جز بيان حقيقت نداشت و اعتراف كرد: با همدستي دو سارق ديگر در يك فرصت مناسب دست و پاي مالك احشام را بسته و پس از سرقت، گوسفندان را درشهرستان بروجن به يك مال خر فروخته است.

"سرهنگ" شكري با اشاره به دستگيري مال خر و كشف احشام سرقتي از ادامه اقدامات انتظامي و قضائي براي دستگيري همدستان اين سارق خبر داد و از دامداران خواست: به توصيه ها و هشدار هاي پليس توجه کرده و در نگهداري از دام هاي خود دقت و هوشياري بيشتري داشته باشند و نسبت به تقويت حفاظت فيزيکي مکان هاي نگهداري دام خود اقدام نموده تا با افزايش ضريب امنيت اين اماکن، فرصت سرقت براي سارقان فراهم نشود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۰:۲۵

3 Jan 2020