۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۲۶۵۱۴
استاندار چهارمحال و بختیاری در سفر به کوهرنگ خبر داد

جاده دهستان موگويي تا اواخر سال 95 افتتاح مي شود

استاندار گفت: 9 ميليارد تومان براي اين جاده پيش بيني کرده ايم که به محضشروع فصل کاري، اصل جاده در اوايل سال آینده آغاز می شود و سعي مي کنيم تا اواخر سال 95 شاهد بازگشايي مسير موگويي به چلگرد براي هميشه باشيم.
جاده دهستان موگويي تا اواخر سال 95 افتتاح مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، قاسم سليماني استاندار چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرستان کوهرنگ و در بازديد از گردنه عسل کشان هدف سفر امروز را بازديد از جاده هاي صعب العبور و برفگير کوهرنگ بود خواند و اظهار کرد:  اکنون که در گردنه عسل کشان هستيم راهداران در حال بازگشايي اين مسير که دهستان موگويي را به شهر چلگرد مرکز شهرستان مرتبط مي کند هستيم.

قاسم سليماني با ذکر اينکه تلاش هاي زيادي براي تغيير جابجايي مسير اين جاده انجام شده است گفت: 9 ميليارد تومان براي اين جاده پيش بيني کرده ايم که به محضشروع   فصل کاري، اصل جاده در اوايل سال آینده آغاز می شود و سعي مي کنيم تا اواخر سال 95 شاهد بازگشايي مسير موگويي به چلگرد براي هميشه باشيم.

سليماني دشتکي افزود: در حال حاضر امکان بازگشايي اين جاده به موگويي وجود ندارد، اما آخرين تلاش دوستان راهداري بازگشایی جاده چلگرد به روستاي شيخ عليخان را به طول 12 کيلومتر است.

استاندار استان چهارمحال و بختياري بيان داشت: هم اکنون دو جاده دسترسي براي دهستان موگويي براي رفت و آمد وجود دارد يکي در آخرين روستا از طريق شهرستان اليگودرز در استان لرستان که دوستان راهداري بصورت مرتب در حال بازگشايي آن هستند و ديگر از طرف فريدنشهر در روستاي دره رزگه است که تردد در آن انجام مي شود.

سليماني در پايان گفت: بر خلاف سالهاي قبل  حدود 15 روستاي دهستان موگويي با جمعيت 6000 هزار نفري براي 6 ماه کامل در بن بست بودند امسال حداقل از 2 مسير از لرستان و اصفهان مرتبا بازگشايي مي شود و حداکثر 2 تا 3 روز بسته مي شود.


انتهاي پيام1020ج /610ک

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۹:۲۹

8 Feb 2020