۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۴۰۴۶۴
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری:

صدور ۴۰۰ بارنامه در چهارمحال و بختیاری/توزیع لاستیک موردنیاز کامیون‌داران ظرف دو هفته آینده

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از صبح امروز تاکنون ۴۰۰ بارنامه در این استان صادر شده است و لاستیک مورد نیاز رانندگان ظرف یکی دو هفته آینده در اختیار رانندگان قرار خواهد گرفت.
صدور ۴۰۰ بارنامه در چهارمحال و بختیاری/توزیع لاستیک موردنیاز کامیون‌داران ظرف دو هفته آینده
احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از صبح امروز تاکنون ۴۰۰ بارنامه در این استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه لاستیک مهم‌ترین مشکل کامیون‌داران بوده است افزود: روز گذشته لاستیک‌های مورد نیاز در گمرک ترخیص شده است و ظرف یکی یا دو هفته آینده در اختیار رانندگان قرار خواهد گرفت.

جمشیدی بیان داشت: در بحث توزیع لاستیک اولویت با کامیون‌ها است و در مرحله بعد اتوبوس‌ها می‌توانند لاستیک موردنیاز خود را دریافت کنند.

وی از توزیع یک جفت لاستیک دولتی بر اساس میزان کارکرد کامیون خبر داد و گفت: در مراحل بعدی توزیع لاستیک بر اساس کارد مصوب صورت می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: لاستیک‌ها با قیمت مصوب صنعت، معدن و تجارت در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه آمار دقیقی از تعداد لاستیک موردنیاز استان در دست نیست تاکید کرد: تعداد لاستیک مورد نیاز راننده‌ها متغیر است و همین امر باعث شده تا آمار درستی در دست نداشته باشیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۱:۰۵

27 Dec 2019