۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۲۱۴۷۴
تحليلگر مسائل سياسي:

اظهارات احمد شهيد احمقانه است

اظهارات احمد شهيد احمقانه است و در آن حدي نيست که بخواهد حقوق بشر ايران را به زبان بياورد.
اظهارات احمد شهيد احمقانه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، امين رستمي تحليلگر مسائل سياسي در خصوص گزارش اخير احمد شهيد به سازمان ملل و تاکيد بر مطالبي مانند حقوق هم جنس بازان در ايران، اظهار داشت: اظهارات احمد شهيد احمقانه است و در آن حدي نيست که بخواهد حقوق بشرايران را به زبان بياورد.

رستمي افزود:اين سخنان گزافي که او بر زبانش آورده نشان از اين دارد که اطلاعي از قانون اساسي کشور ما ندارد،آنچه که امروز در غرب مخصوصا در آمريکا رواج دارد مي خواهند همين اقداماتي که در کشورهايشان وجود دارد را به ديگر کشورها هم بکشانند.

وي خاطرنشان کرد: غربي ها قصد دارند تا با اين گونه گزارشات قوانين کشور ما را زير سوال ببرند،حتي قصد دارند بتوانند با اين اقدامات جلوي پيشرفت مذاکرات هسته اي را بگيرند بهتر است احمد شهيد اين چنين موضاعات حقوق بشر را براي غرب و دست پرورده هاي غرب باز گو کند.

اين تحليلگر مسائل سياسي گفت: ما ملت سرافراز ايران هوشياريم و اين گونه گزارش ها را هم که به حقوق بشر ايران بستند را محکوم مي کنيم و اجازه نميدهيم که دیگر گزارشي با اين موضوع مطرح کنند.

احمد شهيد بين سال‌هاي ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ وزير خارجه مالديو بوده است. او در سال ۲۰۱۱ به عنوان گزارشگر ويژه سازمان ملل در امر حقوق بشر ايران، منصوب شد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۷:۴۰

1 Feb 2020